Deli

iPROM je za Thermano Laško izvedel oglaševalsko akcijo z novo tehnološko rešitvijo iPROM 360

Cilji

  • Krepitev prepoznavnosti blagovne znamke Thermana Laško
  • Izboljšanje stopnje interakcije ciljnega občinstva

Za terme Thermana Laško smo ustvarili oglaševalsko akcijo s tehnološko rešitvijo iPROM 360, ki omogoča integracijo 360-stopinjskih video in foto vsebin v digitalne oglase, gledalcu pa interaktivno in doživeto izkušnjo ob ogledu/raziskovanju same oglasne vsebine.

Thermana Laško-iPROM-Dobre prakse

Omenjena tehnologija se je še posebej izkazala kot odlična rešitev za naročnika, ki prihaja iz turistične panoge, kjer sta poleg cene med najbolj obiskanimi vsebinami in odločitvenimi dejavniki spletnih kupcev vizualni predstavitvi lokacije in prostorov nastanitve.

Za naročnika so bili pomembni cilji izboljšano zavedanje o blagovni znamki, povečan doseg oglasnega sporočila ter predvsem povečana stopnja interakcije in vpletenosti s spletnimi komunikacijskimi sporočili.

S tehnološko rešitvijo iPROM 360 smo nadgradili oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih in naročniku zagotovili večje razlikovanje od konkurenčnih oglasnih vsebin ter v kombinaciji z drugimi iPROM-ovimi rešitvami tudi širšo distribucijo.

Z naprednim ciljanjem s tehnološko platformo iPROM Cloud smo Thermani Laško omogočili, da v digitalnih medijih širše nagovori ciljnega uporabnika ter z njim doseže boljšo uporabniško izkušnjo in večjo vpletenost občinstva.

Uporaba oglasov iPROM 360 je omogočila več kot dvakrat večjo učinkovitost kot standardni oglasi. Na podlagi teh rezultatov Thermana Laško načrtuje še nadaljnjo uporabo interaktivnih oglasnih formatov iPROM 360 za prihodnje oglaševalske akcije.

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha