Deli

S spletno analitiko do 25-odstotnega povečanja prodaje

Cilji

  • Uspešna vzpostavitev analitike
  • Zajem podrobnih podatkov o spletni prodaji in učinkovitosti spletne trgovine
  • Enostavni pregledi, na podlagi katerih lahko sprejemamo poslovne odločitve glede razvoja spletne trgovine

Petrol je ob lansiranju spletne trgovine Petrol eShop želel poskrbeti za efektivnost spletne trgovine in zagotoviti čim boljši zajem analitičnih podatkov, na podlagi katerih bodo lahko sprejemali primerne poslovne odločitve. Iskali so dolgoročnega partnerja, ki jim bo poleg naprednih nastavitev orodja za analitiko svetoval pri nadaljnjem razvoju spletne trgovine in optimizaciji spletnih oglaševalskih kampanj.

Na podlagi definiranja ključnih kazalnikov uspeha spletne trgovine smo v iPROM-u, skupaj s Petrolovo ekipo marketinga, prodaje in razvoja, implementirali analitiko, ki omogoča natančen vpogled v prodajo ter kupčevo obnašanje v spletni trgovini. Z enostavnimi pregledi je ključnim uporabnikom omogočen hiter vizualni prikaz pomembnih podatkov o uspešnosti spletne trgovine, prikaz prodajnega lijaka in finančnih rezultatov za različne spletne kanale.

Naprednim uporabnikom spletne analitike so na voljo številne nastavitve po meri, ki jim pomagajo pri poglobljeni analizi prometa in prodaje, segmentiranju in grupiranju obiskovalcev ter prispevajo k boljšemu razumevanju njihove publike.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha