Deli

Nagradna igra za novi Volkswagen up!

Cilji

  • Promocija novega modela up!
  • Promocija nagradne igre
  • Spodbuditi potencialne kupce za obisk avtosalonov

Volkswagnov najmanjši mestni model up! je dobil novo podobo. Ob predstavitvi so njegov atraktiven mestni duh ujeli tudi v nagradni igri, ki so jo oglaševali izključno prek digitalnih kanalov. Vse navdušence so k obisku izbranega avtosalona spodbudili z edinstveno kodo, ki so jo ti prejeli na spletni strani. Če so tudi srečni prejemniki nagrade, so izvedeli ob obisku avtosalona, ko so se usedli v avtomobil up! in v njem kodo vtipkali v svoj telefon.

iPROM-ova digitalna oglaševalska strategija je temeljila na večkanalnem programatičnem pristopu, s posebnim poudarkom na video oglaševanju. Ker mestni avtomobil z veliko domišljije in stila nagovarja mlade, aktivne ženske in starejšo populacijo, smo na digitalnih kanalih ciljali izključno omenjeni skupini. Za sodelovanje v nagradni igri smo navdušili prek 1130 oseb.

Digitalna strategija je bila razdeljena na dva dela – v prvem delu smo predstavitev novega modela podprli z naprednimi (in bolj opaznimi) oglasnimi formati; prav tako pa smo vanj vključili spletne in mobilne oglase HTML5 ter oglaševanje na družbenih omrežjih.

V drugem delu smo uporabnike aktivneje spodbujali k sodelovanju v nagradni igri tako, da smo ciljno nagovarjali tiste predstavnike ciljne skupine, ki so se na prvi del kampanje najbolje odzvali, in tiste, ki so v preteklosti že obiskali Volkswagnovo spletno mesto in na njem izkazali zanimanje za model Up!. Za tako natančno ciljanje smo uporabili lastno programatično tehnologijo iPROM Cloud, ki zagotavlja optimizacijo oglaševalske akcije v realnem času in nadzoruje ključne kazalnike uspešnosti, pri tem pa smo uporabili tehniko ponovnega ciljanja.

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.