Deli

S promocijo video napovednikov do petkrat večje gledanosti serije Živi mrtveci

Cilji

  • Gradnja in utrjevanje prepoznavnosti oglaševane serije
  • Promocija nove sezone serije Živi mrtveci v Sloveniji in na Hrvaškem
  • Integracija digitalnega oglaševanja v medijski splet

Osrednjo dejavnost družbe Fox International Channels smo želeli izpostaviti tudi v njihovi spletni komunikaciji. Zato smo digitalno strategijo začrtali s prikazovanjem video vsebin, ki najbolj neposredno povzamejo bistvo filmske industrije, obenem pa z atraktivno dinamiko učinkovito nagovorijo spletno občinstvo, stopnjujejo pričakovanje in med uporabniki beležijo bistveno večjo interakcijo.

Težko pričakovano premiero nove, pete sezone smo slovenskim in hrvaškim gledalcem naznanili z video oglasi, v katerih so si lahko ogledali video napovednike. Odločitev, da smo za osrednjo točko digitalne strategije izbrali ravno video vsebine, je bistvo blagovne znamke Fox International Channels odlično povezala s pričakovanji ciljnih uporabnikov.

V primerjavi s premiero serije leto poprej si je v Sloveniji prvi del pete sezone ogledalo kar petkrat več gledalcev, na Hrvaškem pa smo v isti primerjavi pred male zaslone uspešno povabili šestkrat več občinstva. Odlične rezultate pripisujemo nadgradnji obstoječe digitalne strategije, kjer smo se osredotočili na izključno tiste oglasne formate in vsebine, za katere smo utemeljeno predvideli, da naročnikovo panogo najbolj neposredno povežejo s ciljno publiko.

Obenem smo digitalno akcijo v celoti izvedli programatično in kanale za širitev zavedanja in povečevanje dosega izbirali z natančnim ciljanjem preko različnih naprav. Nadpovprečne rezultate smo dosegli tudi v primerjavi z ostalo regijo, kjer tovrstnega pristopa niso načrtovali. Da bi prednost ohranili tudi v prihodnje, smo naročnikovo spletno prisotnost nadgradili s tedenskimi video napovedniki, ki interes ciljnih publik kontinuirano spodbujajo in dodatno utrjujejo.