Deli

Canon, regija Adriatic: komunikacija podjetja na družbenih medijih

Cilji

  • Produkcija lokaliziranih vsebin za večanje stopnje vpletenosti
  • Večanje interesa in samodejnega priklica blagovne znamke v foto segmentu
  • Aktivacija sledilcev kot ambasadorjev in izgradnja spletne skupnosti
  • Gradnja dolgoročnega odnosa, krepitev zaupanja in privrženosti blagovni znamki

Cilj sodelovanja je celostno upravljanje družbenih medijev za blagovno znamko Canon v regiji (SLO, CRO, BiH, MAK) in generiranje lokalno relevantne vsebine z namenom izboljšanja odnosa z uporabniki, spodbujanja dvosmerne komunikacije, utrditve samodejnega priklica v segmentu foto opreme in omogočanje prvovrstne podpore kupcem.

Upravljanje družbenih medijev smo prevzeli julija 2016 in v skladu z usmeritvami Canon Europe objavljali zgolj vsebine, ki so bile del globalnega uredniškega načrta. Po treh mesecih upravljanja smo ugotovili, da Canon za učinkovito komunikacijo potrebuje več lokalno generiranih vsebin. S pričetkom leta 2017 smo pripravili dolgoročno strategijo vsebinskega marketinga, kjer je Facebook postal platforma za umeščanje predvsem lokalnih vsebin (90 %), ki jih globalne vsebine zgolj dopolnjujejo (10 %). V strategijo smo vključili tudi sodelovanje z relevantnimi vplivneži, ki so maksimizirali učinke ustvarjenih vsebin in kreirali ekstenzije na druge kanale (YouTube, Instagram, blogi, drugi mediji).

Danes za naročnika gradimo spletno skupnost, ki živi kot dvosmerna komunikacijska platforma in temelji na povezovanju ljubiteljev fotografije. To smo dosegli z vpeljevanjem krovnih mesečnih tematik, ki najbolje resonirajo s ciljno publiko. Okrog njih ustvarjamo zgodbe, ki spodbujajo komunikacijo in pripadnost in posledično povečujemo relevantnost blagovne znamke Canon.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha