Deli

iPROM izvedel uspešno digitalno oglaševalsko akcijo za zelenjavne namaze Argeta

Cilji

  • Povečati zavedanje o novih izdelkih
  • Povečati obisk spletnega mesta
  • Pospešiti prvi nakup

Argeta je z oglaševalsko kampanjo »Odkrij, kako jih imaš ti najraje« želela predstaviti novo linijo izdelkov – zelenjavne namaze Argeta. V sklopu oglaševalske kampanje novih namazov smo za Argeto pripravili strategijo oglaševanja na digitalnih medijih, katere cilji so bili doseči povečanje zavedanja o blagovni znamki znotraj ciljne skupine, povečanje kakovostnega obiska pristajalne spletne strani ter pospešitev prvega nakupa novih zelenjavnih namazov.

Da bi z oglaševalsko akcijo dosegli zastavljene cilje, smo obogatili kreativne rešitve kampanje s tehnološko rešitvijo iPROM 360, ki se odziva na premike računalniške miške, in s tem dodatno ujeli pozornost spletnega uporabnika.

Nadalje smo uporabili prediktivno modeliranje na osnovi vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev in podatkov v sodelovanju z Valiconom, napovedni model pa je bil integriran v platformi iPROM DMP, s katero smo programatično ciljali potencialne kupce.

V akciji smo uporabnikom tako na namizne kot mobilne naprave posredovali različne oglasne formate: dinamične pasice, iPROM Dinamično ozadje in iPROM AdBreak™, poleg tega pa vodili oglaševanje tudi na družbenih medijih.

Tako smo s prediktivnim modeliranjem na osnovi vedenjskih vzorcev in sprotnim pridobivanjem podatkov o ključnih parametrih uspešnosti akcije v realnem času naročniku zagotovili najboljši in optimiziran izkoristek vloženih oglaševalskih sredstev.

 

Po koncu spletne oglaševalske kampanje je raziskovalna hiša Valicon izvedla raziskavo priklica spletnih oglasov (Trditev: »Prepričan, da sem videl spletne oglase«) in ugotovila, da je indeks priklica znotraj ciljne skupine v primerjavi z ostalimi nadpovprečno visok: indeks 300. Pri običajnih kampanjah se beleži uspešen priklic v ciljni skupini, kadar je indeks višji od 150.

Poleg uspešnega priklica je bila tudi odzivnost oglaševanja z vedenjskim ciljanjem v kombinaciji s prediktivnim modeliranje v okviru iPROM DMP za 35 odstotkov boljša v primerjavi z oglaševanjem brez ciljanja.

Uspešnost akcije se je pokazala tudi v povečanju prodaje, ki je po pričetku kampanje, v primerjavi s tednom pred pričetkom kampanje, povečala za 5-krat.

 

Kreativna zasnova grafičnih materialov je delo kreativne agencije Luna/TBWA.

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.