Deli

iPROM izvedel uspešno digitalno oglaševalsko akcijo za zelenjavne namaze Argeta


Cilji

  • Povečati zavedanje o novih izdelkih
  • Povečati obisk spletnega mesta
  • Pospešiti prvi nakup

Argeta je z oglaševalsko kampanjo »Odkrij, kako jih imaš ti najraje« želela predstaviti novo linijo izdelkov – zelenjavne namaze Argeta. V sklopu oglaševalske kampanje novih namazov smo za Argeto pripravili strategijo oglaševanja na digitalnih medijih, katere cilji so bili doseči povečanje zavedanja o blagovni znamki znotraj ciljne skupine, povečanje kakovostnega obiska pristajalne spletne strani ter pospešitev prvega nakupa novih zelenjavnih namazov.

Da bi z oglaševalsko akcijo dosegli zastavljene cilje, smo obogatili kreativne rešitve kampanje s tehnološko rešitvijo iPROM 360, ki se odziva na premike računalniške miške, in s tem dodatno ujeli pozornost spletnega uporabnika.

Nadalje smo uporabili prediktivno modeliranje na osnovi vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev in podatkov v sodelovanju z Valiconom, napovedni model pa je bil integriran v platformi iPROM DMP, s katero smo programatično ciljali potencialne kupce.

V akciji smo uporabnikom tako na namizne kot mobilne naprave posredovali različne oglasne formate: dinamične pasice, iPROM Dinamično ozadje in iPROM AdBreak™, poleg tega pa vodili oglaševanje tudi na družbenih medijih.

case studies atlantic grupa-picture

Tako smo s prediktivnim modeliranjem na osnovi vedenjskih vzorcev in sprotnim pridobivanjem podatkov o ključnih parametrih uspešnosti akcije v realnem času naročniku zagotovili najboljši in optimiziran izkoristek vloženih oglaševalskih sredstev.

Po koncu spletne oglaševalske kampanje je raziskovalna hiša Valicon izvedla raziskavo priklica spletnih oglasov (Trditev: »Prepričan, da sem videl spletne oglase«) in ugotovila, da je indeks priklica znotraj ciljne skupine v primerjavi z ostalimi nadpovprečno visok: indeks 300. Pri običajnih kampanjah se beleži uspešen priklic v ciljni skupini, kadar je indeks višji od 150.

Poleg uspešnega priklica je bila tudi odzivnost oglaševanja z vedenjskim ciljanjem v kombinaciji s prediktivnim modeliranje v okviru iPROM DMP za 35 odstotkov boljša v primerjavi z oglaševanjem brez ciljanja.

Uspešnost akcije se je pokazala tudi v povečanju prodaje, ki je po pričetku kampanje, v primerjavi s tednom pred pričetkom kampanje, povečala za 5-krat.

Kreativna zasnova grafičnih materialov je delo kreativne agencije Luna/TBWA.