Deli

Kupci glasbe v spletni trgovini rec-rec.com so pretežno uporabniki slovenskega dela interneta kamor je bila usmerjena tudi začetna promocija. Večina jih prihaja v trgovino iz ljubljanske regije (11,9%) sledi ji mariborska (5,3%) in nato murskosoboška (5,9%) ter celjska (3,7%). Prodajni artikli so bili do konca septembra poslani v 143 različnih mest v Sloveniji. V prvem mesecu je bilo 3,58% takšnih kupcev, ki so spletni nakup prišli opraviti preko direktnega zahtevka za spletno trgovino. V četrtem mesecu (septembru 2000) se je odstotek povečal na 12,19%, kar kaže na utrditev spletne blagovne znamke med slovenskimi potrošniki, ki nakupe opravlajo s pomočjo interneta. V obdobju 4 mesecev je bila tgovina obiskana preko 78.123 različnih računalnikov.

Zanimiv je podatek, da so v trgovino kupci prišli v sledečem razmerju glede na slovenske ponudnike internet dostopa in sicer prek Siol-a v 30,20% primerov, prek omrežja Arnes v 10,36% sledijo pa Amis net s 7,10% mariborska univerza (2,97%), S5net (1,78 %) ter Ljubljanska univerza z (1,29) in ostali. V pripravi je analiza prometa v trgovini, ki je v različnih razmerjih realiziran preko posameznega ponudnika dostopa do interneta.

V trgovini Rec-Rec.com obiskovalci prihajajo čez cel dan, z dvema “standardnima špicama” med 12. in 15. uro s povečanjem obiska od 30 do 50% ter 19. in 21. uro s povečanjem obiska od 20 do 30%. Največ nakupov pa izvedejo v večernih urah in sicer med 20. in 22. uro.

Največ kupcev v trgovino Rec-Rec.com pride prek strani gostiteljic oglasov v iPROM Central oglaševalskem omrežju, katerih vsebina je povezana z zabavo. Glede na prikaz oglasa so bile v obdobju oglaševanja od junjia 2000 do septembra 2000 najbolj donosne spletne strani, ki sodijo v najnižjo kategorijo po obiskanosti in beležijo med 50 do 250 obiskovalcev dnevno, glede na klik pa tiste med 250 in 500 obiskovalci dnevno. Strani s preko 1000 obiskovalci dnevno so bile glede na prikaz oglasa manj donosne. Prek strani s splošno vsebino so nakupi glede na prikaz oglasa najmanjši. Nakupi prek iskanja s pomočjo spletnih iskalnikov in imenikov so se v mesecu sptembru ustavili pri 0,92%.

Kupci glasbe so povečini moškega spola in to kar v 88,42% primerov. 44,53% kupcev se v internet trgovino vrača, povprečno obdobje, ki je potrebno, da se kupec odloči za ponoven nakup glasbe pa je 31 dni.

0,91% kupcev je v obdobju 4 mesecev izvršilo več kot 10 nakupov. Za nakup v trgovini se odloči in ga tudi izvede 1,28% vseh obiskovalcev.

Kategorija internet strani gostiteljic v iPROM Central omrežju z najvišjim RPK (razmerje med prikazi in kliki) je kategorija z imenom zabava in prosti čas, kjer RPK znaša 1,10%. V mesecu septembru 2000 je bilo preko iPROM Central omrežja prikazanih 121.515 oglasov 42.078-im različnim obiskovalcem strani iz omenjene kategorije.

ROI analize (return of investment) so med drugim pokazale, da je bilo povračilo investicije v spletno oglaševanje največje 23. dan po pričetku oglaševalske kampanje (26.06.2000). Tega dne je vsak klik na oglas v oglaševalskem omrežju iPROM Central v povprečju pomenil 297,23 SIT prometa v trgovini rec-rec.com.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja