iPROM na mobilnih napravah s 50-odstotno rastjo prikazanih oglasov

iPROM je v prvi polovici letošnjega leta na mobilne naprave posredoval 49,9 odstotka več oglasov kot v enakem obdobju lani. Pametni telefoni in tablice so zaradi vse pogostejše uporabe nepogrešljivi del učinkovitega digitalnega nastopa podjetij.

Preberi več

Slovenci z namiznimi in prenosnimi računalniki po spletu najraje brskajo s Chromom

Prvič doslej se je na prvo mesto po priljubljenosti med uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov povzpel brskalnik Chrome, ki mu danes zaupa že dobrih 35 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta.

Preberi več

Assistance CORIS z iPROM-ovo pomočjo število sklenjenih zavarovanj povečal za kar 200 odstotkov

iPROM je predstavil novo programsko rešitev za dinamično optimizacijo kreativ, ki temelji na strojnem učenju ter uporablja kombinacijo semantične obdelave besedil in vedenjskih vzorcev.

Preberi več

iPROM lani posredoval 38 odstotkov več oglasov kot leto prej

V letu 2014 so v iPROM-u servirali 14,6 milijarde spletnih oglasov. Z vsemi serviranimi oglasi bi prekrili skoraj 23.000 nogometnih igrišč in prišli 38-krat do lune in nazaj.

Preberi več

FOX TV s strateško integracijo digitalnega oglaševanja v medijski splet v Sloveniji pridobil petkrat več gledalcev, na Hrvaškem celo šestkrat

Premiera pete sezone serije Živi mrtveci dosegla rekordne rezultate.

Preberi več

Z mobilnimi napravami spletne medije spremlja že 38 odstotkov celotne slovenske internetne populacije

Dostop do slovenskih spletnih medijev prek mobilnih naprav se je v enem letu povečal za 153 odstotkov.

Preberi več

Medijska potrošnja v Sloveniji: 71 odstotkov spletne populacije med gledanjem televizije hkrati uporablja internet

Valicon in iPROM z novo raziskavo podrobno razkrivata, v čem se medijska potrošnja interneta razlikuje od tiste v tradicionalnih medijih.

Preberi več

Peugeot Slovenija z uporabo »big data« podatkov do rekordne, 30-odstotne konverzije

Peugeot Slovenija je v sodelovanju z iPROM-om izvedel digitalno oglaševalsko akcijo za Peugeot 308 in z rekordno, 30-odstotno konverzijo dosegel petkrat boljše rezultate, kot bi jih dosegel s klasičnim zakupom oglasnega prostora v digitalnih medijih.

Preberi več

Zaključena je četrta sezona iPROM Akademije

Svoje znanje bodo udeleženci lahko ponovno širili jeseni.

Preberi več

iPROM-ova rešitev za spletno analitiko SafeMetric™ odobrena tudi s strani Informacijskega pooblaščenca

iPROM-ova rešitev SafeMetric™, namenjena varni in zakonsko ustrezni uporabi spletne analitike brez vplivov na relevantnost pridobljenih podatkov o spletni obiskanosti, odobrena s strani Informacijskega pooblaščenca.

Preberi več

Arhiv