Beenius in iPROM v partnerstvo za programatično oglaševanje na digitalni televiziji

Beenius je sklenil partnerstvo s podjetjem iPROM, vodilnim ponudnikom tehnologij za digitalno oglaševanje v regiji Jugovzhodne Evrope. Beenius bo do konca leta 2017 iPROM-ove rešitve integriral v svojo globalno platformo za interaktivno televizijo. S tem bo svojim globalnim partnerjem v 45 državah zagotovil standardizirano povezavo s programatičnim oglaševalskim ekosistemom in jim nudil najsodobnejše rešitve za učinkovito monetizacijo vsebin z naslova oglaševanja.

Preberi več

iPROM Labs z novo vizijo in novim vodstvom

iPROM je visokotehnološko raziskovalno-razvojno enoto iPROM Labs, v okviru katere že več kot desetletje razvija in raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih, z letošnjim poletjem preoblikoval v samostojni oddelek znotraj družbe iPROM. Njegovo vodstvo je prevzel Tomaž Tomšič, ki je do sedaj v podjetju iPROM opravljal funkcijo direktorja razvojnega oddelka.

Preberi več

iPROM z rešitvijo iPROM Real-time Creative za nove standarde na področju ciljanja

iPROM je predstavil novo rešitev za obdelavo in uporabo velikih količin podatkov iPROM Real-time Creative, ki zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pridobljenih podatkov o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev. Rešitev iPROM-ovim naročnikom zagotavlja natančnejše ciljanje ciljnih občinstev, ki jih lahko na podlagi vedenja in drugih znanih parametrov (npr. vreme, čas, lokacija …) odslej nagovarjajo s prilagojenimi oglasnimi sporočili.

Preberi več

Mobilni trend se v letu 2017 upočasnjuje, računalniki ohranjajo primat pri aktivnem pregledovanju vsebin

iPROM je pripravil novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih vsebin. iPROM podatke beleži in obdeluje prek tehnološke platforme iPROM Cloud, raziskavo pa pripravlja že od leta 2004. Analiza ugotavlja, da se rast mobilnega dostopa do digitalnih vsebin upočasnjuje v primerjavi s prejšnjimi leti in da so računalniki še vedno ključni pri poglobljenem pregledovanju digitalnih vsebin. Med spletnimi iskalniki ohranja vodilni delež Chrome, Android je najbolj pogost operacijski sistem na mobilnih napravah, medtem ko na računalnikih prevladuje Windows.

Preberi več

iPROM za krepitev mednarodne infrastrukture na področju digitalnega oglaševanja izbral podjetje Cloudflare

iPROM je po več kot letu dni testiranja za svojega partnerja na področju storitev v oblaku izbral ameriško podjetje Cloudflare, enega največjih globalnih ponudnikov na tem področju, in z njim podpisal pogodbo o sodelovanju. S povezovanjem lastne rešitve iPROM Cloud s tehnološkim partnerjem Cloudflare je iPROM nadgradil ponudbo svojih storitev na področju mednarodne distribucije digitalnih komercialnih vsebin. S tem je iPROM okrepil svojo vlogo na globalnem trgu ponudnikov tehnologij za upravljanje z oglasnim prostorom v digitalnih medijih.

Preberi več

V Sloveniji panoga avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih tudi v letu 2016

iPROM je v preteklem letu s programsko opremo iPROM AdServer izvedel 23 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot v letu 2015 in uporabnikom digitalnih medijev posredoval skoraj 21 milijard spletnih oglasov. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu ponovno močno prednjači panoga avtomobilizem s 27-odstotnim deležem.

Preberi več

iPROM in Valicon z novo raziskavo o medijski potrošnji: televizija aktivno spodbuja uporabo interneta

Izsledki raziskav o medijski potrošnji ter hkratni uporabi televizije in interneta podjetij iPROM in Valicon kažejo, da večina uporabnikov za dostop do interneta uporablja mobilne naprave. Rezultati potrjujejo, da televizija aktivno spodbuja uporabo interneta, še posebej med mlajšimi. Kar 71 odstotkov vseh uporabnikov med gledanjem televizije sočasno uporablja internet – bodisi za družbena omrežja, e-pošto ali za brskanje po spletnih straneh.

Preberi več

Programatično oglaševanje v taksijih

iPROM z nadgradnjo programske opreme iPROM Cloud še temeljiteje posega v internet stvari, in sicer na področje transporta. Posodobitev platforme omogoča centralizirano prikazovanje oglasnih sporočil in njihovo prilagajanje lokaciji ter drugim, za posameznega oglaševalca pomembnim parametrom v realnem času v vozilih z zaslonskimi terminali. V sodelovanju s podjetjem NET Informatika so vzpostavili platformo, ki omogoča oglaševanje v vozilih na šestih evropskih trgih, na katerih le-ta skupno opravijo skoraj milijon voženj mesečno.

Preberi več

Desetletje tehnologije iPROM Cloud

iPROM v letošnjem letu obeležuje desetletnico tehnologije iPROM Cloud, ki predstavlja enega pomembnejših mejnikov pri načinu upravljanja z oglasnim prostorom na spletu. Avtomatizacija in izpopolnitev postopkov trgovanja z oglasnim inventarjem ter bistveno večji nadzor nad investicijo so ključne prednosti tovrstnega, programatičnega zakupa, ki je s strani svetovne organizacije IAB v digitalni oglaševalski stroki uveljavljen kot najvišji industrijski standard. iPROM Cloud je plod slovenskega znanja, ki dosega najvišje standarde programatičnega zakupa tako v Sloveniji kot tudi po svetu, saj se postavlja ob bok največjim svetovnim tržnicam digitalnega oglasnega prostora in je povezan v omrežje interneta stvari.

Preberi več

V Sloveniji Chrome na mobilnih napravah prednjači pred brskalnikom Safari

V Sloveniji je brskalnik Chrome na mobilnih napravah močno prevladal nad brskalnikom Safari, ugotavlja iPROM-ova raziskava. Chrome za brskanje po slovenskih spletnih medijih uporablja že 66 odstotkov mobilne populacije. Ta podatek potrjuje, da največ Slovencev na svojih mobilnih napravah uporablja operacijski sistem Android.

Preberi več

Arhiv