V letu 2015 so v digitalnih medijih največ oglasov prikazali avtomobilisti

iPROM je v preteklem letu izvedel 41 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot v letu 2014 in uporabnikom spletnih medijev posredoval skoraj 20 milijard spletnih oglasov. Po številu prikazanih oglasov se je po dveh letih na prvo mesto ponovno povzpela panoga avtomobilizem.

Preberi več

iPROM postavlja nov standard na področju vrednotenja učinkov digitalnega oglaševanja

iPROM-ov nadgrajeni sistem z analitičnim orodjem za nadzor ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI) omogoča samodejni uvoz in realnočasovno obdelavo podatkov iz vseh virov digitalnega oglaševanja v eni točki.

Preberi več

iPROM uvedel HTML5 kot primarni standard za prikazovanje oglasov v digitalnih medijih

iPROM kot primarno tehnologijo za prikazovanje oglasov v digitalnih medijih določil standard HTML5.

Preberi več

iPROM na mobilnih napravah s 50-odstotno rastjo prikazanih oglasov

iPROM je v prvi polovici letošnjega leta na mobilne naprave posredoval 49,9 odstotka več oglasov kot v enakem obdobju lani. Pametni telefoni in tablice so zaradi vse pogostejše uporabe nepogrešljivi del učinkovitega digitalnega nastopa podjetij.

Preberi več

Slovenci z namiznimi in prenosnimi računalniki po spletu najraje brskajo s Chromom

Prvič doslej se je na prvo mesto po priljubljenosti med uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov povzpel brskalnik Chrome, ki mu danes zaupa že dobrih 35 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta.

Preberi več

Assistance CORIS z iPROM-ovo pomočjo število sklenjenih zavarovanj povečal za kar 200 odstotkov

iPROM je predstavil novo programsko rešitev za dinamično optimizacijo kreativ, ki temelji na strojnem učenju ter uporablja kombinacijo semantične obdelave besedil in vedenjskih vzorcev.

Preberi več

iPROM lani posredoval 38 odstotkov več oglasov kot leto prej

V letu 2014 so v iPROM-u servirali 14,6 milijarde spletnih oglasov. Z vsemi serviranimi oglasi bi prekrili skoraj 23.000 nogometnih igrišč in prišli 38-krat do lune in nazaj.

Preberi več

FOX TV s strateško integracijo digitalnega oglaševanja v medijski splet v Sloveniji pridobil petkrat več gledalcev, na Hrvaškem celo šestkrat

Premiera pete sezone serije Živi mrtveci dosegla rekordne rezultate.

Preberi več

Z mobilnimi napravami spletne medije spremlja že 38 odstotkov celotne slovenske internetne populacije

Dostop do slovenskih spletnih medijev prek mobilnih naprav se je v enem letu povečal za 153 odstotkov.

Preberi več

Medijska potrošnja v Sloveniji: 71 odstotkov spletne populacije med gledanjem televizije hkrati uporablja internet

Valicon in iPROM z novo raziskavo podrobno razkrivata, v čem se medijska potrošnja interneta razlikuje od tiste v tradicionalnih medijih.

Preberi več

Arhiv