Deli

Zaradi rasti števila spletnih medijev in vsebin so danes tržniki soočeni z naraščajočim problemom razdrobljenosti spletnega občinstva. V iPROMU bodo v prihodnje del svojega poslovanja posvetili razvoju medijskih in tehnoloških rešitev, s katerimi bodo svojim partnerjem omogočili uspešnejše in dobičkonosnejše trženje v razdrobljenem spletnem medijskem okolju 2.0.

»Prihodnost komuniciranja v spletnih medijih prinaša povečanje možnosti za oglaševanje, ki temelji na povezovanju oblike in vsebine spletnih medijev,« je dejal Simon Cetin, direktor iPROMA. »Čeprav se je oglaševanje s povečanim vključevanjem uporabnikov izkazalo kot uspešno, se večina tržnikov zaradi pomanjkanja standardizacije in težjega vrednotenja rezultatov še ni odločila za vstop v to okolje.«

Potrošniki namenjajo vedno več časa specializiranim spletnim vsebinam, kot so blogi, družabne mreže in različne nišne spletne vsebine, v velikem porastu pa so tudi vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki sami. Posledično se bodo tržniki vedno bolj posvečali tovrstnim spletnim mestom, da bi dosegli svoja občinstva.

Tržniki že danes del svojih komunikacijskih aktivnosti osredotočajo na vertikalne spletne strani z nišno vsebino, ki jim omogočajo dostop do novih kupcev. iPROM bo s prilagojenimi rešitvami za komuniciranje v spletnih medijih 2.0 pomagal tržnikom izkoristiti novo okolje in jim omogočil preprosto in učinkovito vzpostavitev vertikalnih trženjskih modelov za doseganje ciljnih občinstev.

V letu 2010 bo iPROM paket, ki bo združeval orodja za upravljanje komunikacij v spletu 2.0 in finančno poročanje, ponudil tudi spletnim založnikom, ki uporabljajo iPROMOVO platformo iPROM AdServer. Z novo rešitvijo, ki bo v prihodnjem letu del standardne platforme iPROM AdServer za spletne založnike, bodo ti lahko preprosto vključili nove rešitve v obstoječe prodajne protokole in s tem razširili že vzpostavljene sisteme trženja ter povečali tržne zmogljivosti.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing