Deli

iPROM v sklopu stalnega spremljanja tehnoloških značilnosti računalnikov, ki jih uporabljajo obiskovalci slovenskih spletnih medijev, s programsko opremo za spletno oglaševanje iPROM AdServer preverja tudi uporabo brskalnikov. Tako je zajeti vzorec uporabnikov po standardu IAB (Internet Advertising Bureau) marca obsegal 856.000 obiskovalcev slovenskih spletnih strani. iPROM obdeluje dnevniške datoteke, ki se ustvarijo pri posredovanju spletnih oglasov na več kot 300 slovenskih spletnih medijih in vsebujejo tudi podatek o uporabljanem brskalniku.

Januarja 2004 je brskalnik Internet Explorer uporabljalo 97,6 odstotka spletnih uporabnikov, Mozillo Firebird, predhodnika brskalnika Mozilla Firefox, pa samo 2 odstotka slovenskih spletnih deskarjev. 0,4 odstotka je uporabljalo druge brskalnike.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing