Deli

LJUBLJANA, 21.10.2003 iPROM sporoča, da je minilo leto dni od predstavitve prve slovenske standardizirane osnove za tehnološko in marketinško podporo pri izvedbi multimedijskih spletnih oglaševalskih akcij Media iPROM (www.mediaiprom.com)...

LJUBLJANA, 21.10.2003 iPROM sporoča, da je minilo leto dni od predstavitve prve slovenske standardizirane osnove za tehnološko in marketinško podporo pri izvedbi multimedijskih spletnih oglaševalskih akcij Media iPROM (www.mediaiprom.com) ter sedem mesecev od izvedbe prve slovenske standardizirane akcije z »out of banner« spletnim oglasom. Slovensko spletno oglaševanje je s predstavitvijo platforme Media iPROM pridobilo nov zagon za uveljavitev in produkcijo oglaševanja z multimedijskimi spletnimi oglasi ter širše možnosti za vključevanje spletnega oglaševanja v medijski splet. iPROM napoveduje, da bi se slovensko spletno oglaševanje lahko do leta 2007 približalo svetovnim normativom, pri čemer je ključ do uspeha predvsem v natančno prilagojenih spletnih oglaševalskih načrtih za posamezno akcijo in prilagojenih tehnoloških rešitvah za spletno oglaševanje v posameznih panogah.

Od predstavitve tehnološke osnove Media iPROM je bilo na slovenskem spletu izvedenih že več kot 20 spletnih oglaševalskih akcij z uporabo naprednih multimedijskih spletnih oglasov. »S predstavitvijo platforme Media iPROM smo v Sloveniji pričeli odpirati nov trg, rešitev pa je pripomogla predvsem k razvoju ustrezne ponudbe na domačem trgu,« je povedal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM. »Uveljavitev multimedijskega spletnega oglaševanja v Sloveniji je do sedaj potekala v skladu s pričakovanji. V prihodnje pričakujemo, da bodo tovrstno oglaševanja uporabljali predvsem tisti tradicionalni oglaševalci, za katere klasično spletno oglaševanje s pasicami ni bilo najprimernejše.«

Direktni odzivi na multimedijske spletne oglase v akcijah, realiziranih s podporo osnove Media iPROM, so v povprečju več kot 20-krat večji kot pri klasičnih spletnih oglasih. Pri tem na stopnjo direktne odzivnosti vplivajo format, v katerem je zasnovana kreativna rešitev, lokacija predvajanja kreative na uporabnikovem zaslonu, frekvenca in časovni premor med posameznimi izpostavitvami ter čas izpostavljenosti oglasa uporabniku.

Napredna tehnologija – večje kreativne možnosti in večja kakovost storitev

Media iPROM je slovenskim oglaševalcem ustvaril pogoje za močno in učinkovito oglaševanje z uporabo kreativnih rešitev v osmih osnovnih formatih naprednih oglasov. Različni formati, standardizirane tehnološke predloge za produkcijo in tehnološka podpora za izvedbo naprednih oblik oglaševanja danes producentom omogočajo, da vse svoje sile usmerijo v nove ideje in se posvetijo tistemu, kar najbolj obvladajo – kreativi.
Povsem nov model spletnega oglaševanja, ki ga v slovenski oglaševalski prostor prinaša Media iPROM, z različnimi formati kreativcem ponuja možnost realizacije idej, kot jih je doslej omogočalo le televizijsko oglaševanje. Oglaševanje z multimedijskimi oglasi ob ustrezni kombinaciji frekvence, ciljanja in časa izpostavitve oglasnega sporočila uporabniku prinaša učinke, znane z oglaševanja na televiziji, poleg tega pa omogoča še interaktivnost.

»Določeni formati osnove Media iPROM namreč poleg implementacije številnih kreativnih možnosti omogočajo tradicionalnim oglaševalcem, da na razmeroma enostaven način priredijo televizijski oglas za distribucijo in predvajanje na računalnikih uporabnikov, povezanih v internet,« je rekel Struna.

Poleg večjih možnosti za uporabo kreative, centraliziranih poročil in drugih sodobnih oblik ciljanja prinaša Media iPROM tudi boljšo uporabniško izkušnjo, saj se z uporabo iPROMove platforme multimedijsko oglasno gradivo naloži na uporabnikov računalnik med njegovim brskanjem po spletni strani, prikaže pa se po tem, ko je v celoti prednaloženo. Posebno prednost nudi tudi možnost prilagajanja serviranju naprednih oglasov zmogljivosti uporabnikove povezave ter napredno razporejanje prikazovanja oglasnega gradiva v primeru poteka več oglaševalskih akcij hkrati na enem mediju.

Ključ do uspeha: prilagajanje rešitev oglaševalcem

Spletno oglaševanje nudi kakovostne meritve, večjo prilagodljivost in raznolikost, kot so na voljo pri katerem koli drugem oglaševalskem mediju, ponudba orodij in storitev na trgu spletnega oglaševanja pa bo tudi v prihodnje v smislu prilagajanja medija širšemu krogu oglaševalcev strmo naraščala.

»Slovensko spletno oglaševanje bi se glede na dosedanje izkušnje po naših ocenah svetovnim normativom lahko približalo že do leta 2007, vendar bo potrebno še veliko postoriti glede prilagajanja tehnoloških rešitev in modelov posameznim oglaševalcem in panogam,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

Ponudniki spletnega oglaševanja bodo tako uspeli z natančno prilagojenimi rešitvami, s katerimi bodo slovenskim oglaševalcem v različnih panogah zagotovili ustrezne pogoje za stalno in optimalno vključevanje spletnega oglaševanja v njihov medijski splet.

Razvoj, uvajanje in predstavitev novih modelov ter tehnologij za spletno oglaševanje bo še naprej eno glavnih žarišč iPROMovega delovanja. Svojo vlogo enega ključnih razvojnih dejavnikov na domačem trgu spletnega oglaševanja pa bo iPROM še okrepil s storitveno dejavnostjo. Z novimi storitvami bo oglaševalcem nudil podporo pri vključevanju spletnega oglaševanja v medijski splet. S storitvami, ki bodo vključevale organizacijo, načrtovanje ter izvedbo oglaševalskih akcij na spletu, pa bo svojim strankam nudil pomoč pri realizaciji različnih oblik oglaševanja na spletu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing