Deli

iPROM je predstavil novo rešitev za obdelavo in uporabo velikih količin podatkov iPROM Real-time Creative, ki zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pridobljenih podatkov o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev. Rešitev iPROM-ovim naročnikom zagotavlja natančnejše ciljanje ciljnih občinstev, ki jih lahko na podlagi vedenja in drugih znanih parametrov (npr. vreme, čas, lokacija …) odslej nagovarjajo s prilagojenimi oglasnimi sporočili.

Ko se različni elementi oglasa v realnem času združujejo v oglasno kreativo

Prednosti podatkovne analitike in poznavanja vedenja potrošnikov na spletu je iPROM povezal s področjem izdelave oglasnega gradiva in ustvaril novo tehnološko rešitev iPROM Real-time Creative. Ta omogoča, da se elementi oglasa sestavijo v realnem času v oglasno kreativo, ki je prilagojena zanimanjem ciljanega posameznika. Nova tehnološka rešitev iPROM-ovim naročnikom omogoča inovativno in učinkovito nagovarjanje posameznika s tisto različico oglasne kreative, ki je zanj najbolj relevantna, za oglaševalca pa najbolj učinkovita.

Novi standardi na področju ciljanega nagovarjanja uporabnikov digitalnih medijev

Nova tehnološka rešitev iPROM Real-time Creative je namenjena boljšemu ciljanju s posamezniku prilagojenim oglasnim sporočilom. Rešitev zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ v realnem času na podlagi pridobljenih podatkov o vedenju uporabnika in v kombinaciji z vnaprej določenimi parametri, kot so faza nakupnega procesa, v kateri se posameznik nahaja, geolokacija, vreme, menjalni tečaji, čas v dnevu in tednu, kontekst obiskane spletne strani ter drugi razpoložljivi parametri. Programska oprema iPROM Real-time Creative podpira tako grafične kot tudi besedilne elemente in zagotavlja realno-časovno izdelavo posamezniku prilagojenih oglasnih sporočil. Distribucijo ustreznemu občinstvu v iPROM-u zagotavljajo v povezavi s preizkušeno tehnologijo iPROM AdServer.

Jedro nove tehnološke rešitve predstavlja uporaba podatkov, ki so dostopni prek iPROM-ove platforme za upravljanje podatkov (iPROM DMP). iPROM obravnava anonimizirane podatke o vedenjskih vzorcih uporabnikov v skladu z najvišjimi standardi varovanja zasebnosti, uporabnike digitalnih medijev pa z novo rešitvijo dosega ciljano s kombinacijo obdelanih podatkov in sorodnih vedenjskih vzorcev.

Več o produktu najdete tukaj.

iPROM z rešitvijo iPROM Real-time Creative za nove standarde na področju ciljanja - Infografika


International Press Release: iPROM Sets a New Targeting Standard With its iPROM Real-time Creative Solution (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga