Deli

LJUBLJANA, 11.9.2006 iPROM je razvil nov večpredstavni oglasni format "ohranjevalnik zaslona", ki oglaševalcem omogoča inovativno obliko komuniciranja z uporabniki interneta, spletnim medijem pa pestrejšo ponudbo in povečanje oglasnih prihodkov. Nov...

LJUBLJANA, 11.9.2006 iPROM je razvil nov večpredstavni oglasni format “ohranjevalnik zaslona”, ki oglaševalcem omogoča inovativno obliko komuniciranja z uporabniki interneta, spletnim medijem pa pestrejšo ponudbo in povečanje oglasnih prihodkov. Nov oglasni format je s pomočjo programske rešitve iPROM AdServer za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu mogoče servirati po vseh sodobnih parametrih za ciljanje.

“iPROMov nov večpredstavni oglasni format je eden prvih tovrstnih na svetu, namenjen pa je predvsem naročnikom, ki želijo dolgoročno utrjevati svojo prepoznavnost med uporabniki interneta,” je dejal Simon Cetin, direktor iPROMa. “Oglaševalci z njim pridobijo inovativen način za prilagojeno komunikacijo s svojimi ciljnimi javnostmi.”

Oglas “ohranjevalnik zaslona” je poljubno velik večpredstavni oglas, ki se vklopi, ko je uporabnik na spletnem mediju dlje časa neaktiven oziroma ko je brskalnik na tem mediju v neaktivnem oknu. Pri tem je mogoče določiti, po kolikšnem času neaktivnosti uporabnika se oglas prikaže. Časovni interval med ponovno aktivnostjo uporabnika in izklopom oglasa je vnaprej določen, namenjen pa je ogledu oglasa in morebitnemu kliku nanj. Prikaz oglasa se beleži šele, ko je zaznana ponovna aktivnost uporabnika preko serviranega oglasa.

iPROM za oglaševalske akcije, izvedene z omenjenim formatom, s pomočjo programske opreme iPROM AdServer zagotavlja vsa standardizirana poročila o poteku akcije, ki vključujejo skupni doseg akcije, število izpostavitev posameznemu uporabniku, neposredno odzivnost in druga poročila v skladu s standardi organizacije IAB. Prav tako pa svojim naročnikom s pomočjo modula za načrtovanje spletnih oglaševalskih akcij v realnem času ponuja natančne podatke o optimalnem obsegu medijskega zakupa za oglaševanje z “ohranjevalniki zaslona” glede na vedenjske vzorce uporabnikov posameznega medija.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing