Deli

iPROM je na spletnih straneh www.mediaiprom.com/raziskave pripravil in uredil zaključke obsežne raziskave o medijih (Cross Media Research). To so pod sponzorstvom MSN-ja izvedli v agenciji Marketing Evolution in podjetju...

iPROM je pripravil in uredil zaključke obsežne raziskave o medijih (Cross Media Research). To so pod sponzorstvom MSN-ja izvedli v agenciji Marketing Evolution in podjetju Unilever, sodelovali pa so tudi s spletnim raziskovalnim podjetjem Dynamic Logic, z Oglaševalskim raziskovalnim skladom (ARF) ter Interaktivnim oglaševalskim birojem (IAB). Raziskava, ki prvič v zgodovini oglaševanja primerja razliko med učinkom internetnega oglaševanja in učinkom oglaševanja na televiziji ter v revijah, je pokazala, da večje investiranje oglaševalskih sredstev v spletno oglaševanje bolj pripomore k večjemu zavedanju o blagovni znamki in nameri nakupa kot pa večje investiranje v televizijske in tiskane oglase. Povečanje dosega prek interneta in frekvence, ki narekuje večji delež spletnega oglaševanja v medijskem spletu, tako prinese večji učinek pri nespremenjeni višini oglaševalskega proračuna.

Internet se je razvil hitreje kot drugi oglaševalski mediji, tako z vidika dosega kot tudi časa, ki ga uporabniki porabijo za ta medij. Potrošniki posvečajo 10 do 15 odstotkov svojega časa spletnim medijem, kljub temu pa oglaševalci investirajo v poprečju le 2 do 3 odstotke oglaševalskega proračuna v spletno oglaševanje. Raziskava podaja slovenski oglaševalski javnosti odgovore na dvome, ali je smiselno povečati delež spletnega oglaševanja in ali se zgolj z drugačno razporeditvijo sredstev v oglaševanje dobi boljše rezultate pri splošnem umeščanju blagovne znamke.

»V Sloveniji po zadnjih raziskavah družbe Cati (Cati WWW.SI Monitor) internet mesečno uporablja že skoraj 600.000 ljudi, pri čemer se struktura uporabnikov ne razlikuje več bistveno od splošne slovenske populacije. To pa pomeni, da so tudi v Sloveniji izpolnjeni vsi pogoji, da spletno oglaševanje zasede pomembno mesto v medijskem spletu,« je povedal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM.

Raziskava potrjuje, da spletno oglaševanje ne nadomešča drugih medijev in ne pogojuje njihove odstranitve, temveč zahteva ponovno razporeditev deležev posameznemu mediju, da bi tako povečali pomembno vlogo spletnega oglaševanja znotraj klasičnega medijskega spleta. »Medijski načrtovalci in delavci s področja marketinga zaradi pomanjkanja tovrstnih raziskav do sedaj niso mogli natančno ugotoviti prednosti večjega deleža spletnega oglaševanja znotraj medijskega spleta. Le najbolj pogumni so si drznili odvreči klasične razporeditve deležev v medijskem spletu in povečati delež spletnega oglaševanja,« je še povedal Struna.

V oglaševalski industriji je tako kar nekaj časa veljalo zmotno prepričanje, da ima spletno oglaševanje omejeno vrednost za marketinško akcijo in majhen vpliv za izboljšanje ugleda blagovne znamke. Klasični mediji (TV, radio ali tisk) so dolgo časa veljali za najbolj učinkovite kanale za doseganje ciljne skupine in so bili oklicani za neke vrste gonilnike uspešne marketinške akcije, spletno oglaševanje pa je bilo pogosto zapostavljeno zaradi predpostavke, da je to nenadzorovan način doseganja ciljne skupine. Plahost vodilnih delavcev s področja marketinga in medijskih načrtovalcev opravičuje dejstvo, da do nedavnega podatkov o dejanski vrednosti digitalnega marketinga ni bilo.

Dostopnost omenjene raziskava bo v pomoč medijskim načrtovalcem, vodilnim delavcem s področja marketinga ter vsem delavcem, ki se ukvarjajo z oglaševanjem. V Sloveniji so namreč pogoji za spletno oglaševanje zagotovljeni, saj s spletno oglaševalsko akcijo in primernim spletnim medijskim načrtom v enem mesecu dosežemo 600.000 slovenskih uporabnikov interneta. Z uporabo naprednih multimedijskih oglasov pa pri tem dosežemo učinke, ki jih poznamo pri televizijskem oglaševanju, a za nižjo ceno.

Več o raziskavi najdete tukaj.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja