Deli

iPROM je objavil izid nove različice oglasnega strežnika, iPROM AdServer 6.0, ki je oblikovana predvsem za uresničitev potreb spletnih založnikov, oglaševalskih agencij ter medijskih načrtovalcev. iPROM AdServer 6.0 prinaša številne nove zmožnosti za spletne založnike, kot so učinkovito upravljanje in sledenje multimedijskega spletnega oglasnega inventarja, boljša povezljivost s programsko opremo za upravljanje oglaševanja drugih ponudnikov ter boljši pregled nad tržnimi zmogljivostmi za administratorje in medijske načrtovalce. Omogoča natančnejšo napoved tržnih zmogljivosti pri generiranju prometa po ceni na klik (CNK), natančno medijsko načrtovanje glede na frekvenco ter doseg posameznih spletnih medijev v primeru prodaje oglasnega inventarja po ceni na ogled (CNO).

iPROM AdServer je zasnovan v skladu z najnovejšimi standardi za spletne meritve organizacije IAB (Internet Advertising Bureau), kar prinaša primerljivost z vodilnimi svetovnimi ponudniki spletnega oglaševanja ter s tem lažjo primerjavo končnih rezultatov pri mednarodno orientiranih spletnih oglaševalskih akcijah. Nova različica vsebuje enake zmožnosti in pristope kot predhodna, iPROM AdServer 5.5, poleg tega pa razširja podporo za sledenje obogatenim oglasom ter drugim večpredstavnim vsebinam.

»Izid novega oglasnega strežnika odraža reorganizacijo našega poslovanja, saj se podjetje iPROM preusmerja predvsem v trženje spletnih oglaševalskih storitev v oglaševalski vertikali in s tem manj naporov usmerja v neposredno trženje končnim strankam. To pomeni, da bo poseben oddelek razvijal programske izdelke za spletne založnike in oglaševalske agencije. Tu izstopa predvsem multimedijska spletna oglaševalska osnova Media iPROM (www.mediaiprom.com), poseben oddelek pa se bo ukvarjal tudi s trženjem spletnih oglaševalskih storitev v okviru ponudbe spletne oglaševalske mreže iPROM Central (www.centraliprom.com) za oglaševalske agencije, zakupnike medijskega prostora oziroma za neposredne naročnike,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

Z boljšo podporo sledenju in serviranju obogatenih oglasov prinaša iPROM AdServer 6.0 založnikom učinkovitejše sledenje interakciji uporabnikov pri izvajanju oglaševanja prek obogatenih oglasov, kar je pomembna zmožnost v času vse večje prodornosti naprednih oglasov z obogateno vsebino. Z uporabo standardiziranih tipov predlog, ki so oblikovane za rokovanje z obogatenimi oglasi, je iPROM dosegel enotnejši proces produkcije oglasnega gradiva, ki je zato enostavnejše in hitrejše, nova različica spletnega oglasnega strežnika pa nudi tudi enostavnejše povezovanje z drugimi oglasnimi strežniki.

iPROM AdServer 6.0 odraža tudi trend vse večjega povpraševanja za oglaševanje po modelu cena na klik (CNK). Oglaševalskim agencijam ter direktnim naročnikom tako pomaga pri boljšem upravljanju zakupov neposrednih preusmeritev, saj omogoča natančno nastavitev frekvence izpostavitve oglasov za določeno spletno oglaševalsko akcijo. Poleg tega omogoča napoved števila neposrednih preusmeritev, tako da lahko oglaševalec določa časovno ustreznost zakupa oglaševalskih zmogljivosti. Zmožnost upravljanja oglasnega inventarja oglaševalcem omogoča uporabo napovedovalnih algoritmov za razpoložljivost neposrednih preusmeritev glede na tekoče akcije oziroma zasedenost tržnih zmogljivosti oglaševalske mreže. iPROM je v svoj novi oglasni strežnik vgradil tudi nove programske vmesnike za boljše povezovanje s poslovnimi aplikacijami.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing