Deli

iPROM-ov nadgrajeni sistem z analitičnim orodjem za nadzor ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI) omogoča samodejni uvoz in realnočasovno obdelavo podatkov iz vseh virov digitalnega oglaševanja v eni točki.

iPROM je predstavil analitično orodje za nadzor ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI), ki je namenjeno vsem podjetjem in odločevalcem, ki želijo vse svoje naložbe v digitalno oglaševanje celovito in natančno ovrednotiti v eni sami točki. Nadgrajeni sistem omogoča samodejni uvoz in realnočasovno obdelavo podatkov iz vseh virov digitalnega oglaševanja v neposredni povezavi s podatki spletnega mesta oglaševalca. Združeni na enotno standardizirano osnovo, se podatki vizualizirajo v pregledne grafike in se, glede na potrebe stranke, prikažejo v 18 dimenzijah in 37 metrijah na najnižjem, še smiselnem granularnem nivoju. S tem sta uporabnikom omogočena univerzalno spremljanje in interpretacija oglaševalskih aktivnosti na enotni osnovi v poljubnem časovnem obdobju.

iPROM-ova nova programska oprema zagotavlja poglobljen vpogled v kompleksnost KPI-jev, ki vplivajo na uspešnost oglaševalskih akcij v digitalnih medijih. Posodobitev predstavlja eno izmed največjih nadgradenj iPROM-ovega sistema za nadzor in vrednotenje oglaševanja na spletu, s katerim je podjetje leta 2003 na področje spletne analitike vneslo prve industrijske standarde.

»Spremljanje in razumevanje učinkovitosti oglaševanja v digitalnih medijih je pri razporejanju naložb in odločanju ključnega pomena. Upravljavci akcij in naročniki vse doslej niso imeli na voljo enotnega orodja, ki bi zmoglo splet KPI-jev uspešno prevesti v poslovno realnost,« je povedal Igor Mali, vodja področja za svetovanje v podjetju iPROM. »Odločitve so se zato pogosto sprejemale na podlagi predvidevanj, ki so lahko tudi zavajajoča. Pri nadgradnji sistema nas je zato vodil osrednji cilj, da podjetjem ponudimo transparentno, enovito in pregledno orodje, ki dinamiko KPI-jev spremlja v daljšem časovnem obdobju in ponudi temelje za sprejemanje dobrih poslovnih odločitev.«

Ključne prednosti nove iPROM-ove programske opreme za analitiko

iPROM-ova nova programska oprema za analitiko omogoča spremljanje odloženih učinkov oglaševanja na KPI-je ter zagotavlja zmogljivo in prilagodljivo poročanje. Poleg tega iPROM-ov napredni sistem upravljavcu oglaševalskih akcij podaja tudi predloge za optimizacijo kampanj. Odlikujejo ga tudi izvoz podatkov za uporabo pri samodejnem načrtovanju akcij glede na podatke preteklih akcij ter možnost povezave s sistemom CRM in finančnimi sistemi ter samodejnim e-poštnim poročanjem. Sistem je prilagojen tudi za mobilne naprave, tako da so podatki skrbnikom akcije dostopni na vsakem koraku.

###

Povezane vsebine:

02. 12. 2009 - iPROM s celovitim vpogledom v odložene učinke prikazovanja oglasnih sporočil v spletnih medijih

23. 09. 2005 - Optimizacija spletne prodaje z analizo vplivov spletnega oglaševanja

23. 02. 2005 - Boljši pregled nad učinki spletnega oglaševanja

18. 09. 2003 - iPROM NEOS za celovito poročanje in natančne meritve pri spletnem oglaševanju




International Press Release: iPROM Sets a New Standard for Evaluating the Impact of Digital Advertising (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing