Deli

Digitalna platforma iPROM Popotniki je prva standardizirana panožna rešitev za digitalno oglaševanje na področju turističnih storitev na slovenskem trgu. Razvita je po meri oglaševalcev na področju turizma – hotelov,...

iPROM Popotniki je prva standardizirana panožna rešitev za digitalno oglaševanje na področju turističnih storitev na slovenskem trgu. Po podatkih raziskave o nakupni poti slovenskih potrošnikov je v nakupnem procesu turističnih storitev ravno digitalno komuniciranje najpomembnejši pospeševalec prodaje.

Digitalna platforma iPROM Popotniki je prva standardizirana panožna rešitev za digitalno oglaševanje na področju turističnih storitev na slovenskem trgu. Razvita je po meri oglaševalcev na področju turizma – hotelov, turističnih organizacij, potovalnih agencij, letalskih družb idr. –, namenjena pa je doseganju njihovih trženjskih ciljev v digitalnih medijih. iPROM Popotniki vsem, ki se ukvarjajo s turističnimi storitvami na slovenskem trgu, omogoča doseganje uporabnikov interneta, ki so v nakupnem procesu turističnih storitev. To je že druga panožna storitev, ki so jo predstavili v iPROM-u. Prva je bila iPROM Vozniki, namenjena oglaševalcem v avtomobilski panogi.

Enako kot pri rešitvi iPROM Vozniki sta tudi pri rešitvi iPROM Popotniki programska oprema in poznavanje dejstev o vedenju potrošnikov na internetu vodila do njenega razvoja, z njo pa lahko oglaševalci strateško ciljajo samo tiste uporabnike, ki aktivno iščejo turistične informacije. Rešitev iPROM Popotniki s programsko opremo iPROM Cloud sočasno dosega potencialne kupce na katerikoli digitalni napravi – od stacionarnih računalnikov in tablic do mobilnih telefonov.

»iPROM Popotniki je celostna rešitev za oglaševalce na področju turizma – naj gre za hotele, turistične destinacije, toplice, turistične agencije ali letalske prevoznike. Vključuje ter povezuje prikazno, video in mobilno oglaševanje, poleg tega pa zagotavlja realno časovno optimizacijo digitalnih oglaševalskih akcij za najboljši izkoristek sredstev pri vseh oblikah zakupa digitalnih medijev,« je povedal Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v družbi iPROM. Ob tem pa dodaja: »Za vsako digitalno medijsko strategijo, ki jo v okviru rešitve iPROM Popotniki pripravimo, stojita izjemno strokovno znanje in bogate izkušnje, kar postavlja našo rešitev pred vsako konkurenco na trgu.«

Po podatkih raziskave o nakupni poti slovenskih potrošnikov, ki sta jo konec lanskega leta izvedla iPROM in Valicon, nakupni proces pri nakupu turistične storitve traja v povprečju nekaj manj kot tri mesece. Ugotovitve raziskave kažejo, da je za izboljšanje poslovnih rezultatov ponudnikov turističnih storitev pomembno, da se spletnega komuniciranja poslužujejo že v fazi ustvarjanja potrebe po počitnicah. V fazi, ko kupec raziskuje, torej išče in primerja informacije, pa so različne oblike digitalnega trženja ključne. Na fizičnih prodajnih mestih se sicer še vedno zaključi največ nakupov (39 odstotkov), z 29 odstotki pa sledijo spletna naročila. To kategorijo počitnic oziroma turističnih storitev uvršča med pomembnejše kategorije v spletni prodaji, postavlja jih ob bok elektroniki in oblačilom.

iPROM Popotniki je druga iPROM-ova panožna rešitev, ki združuje vrhunsko tehnologijo, raziskave in desetletje izkušenj, pridobljenih z več kot 320 izvedenimi akcijami na področju turizma v digitalnih medijih. Prva je iPROM Vozniki, namenjena avtomobilistični panogi.

###

International Press Release: iPROM Travelers – the First Standardized Branch Solution for digital Advertising in the Field of Tourist Services (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing