Deli

iPROM je nadgradil tehnološko platformo iPROM Native in predstavil njeno šesto različico. Ta omogoča kombinacijo vedenjskega in semantičnega ciljanja, poleg tega pa zagotavlja avtomatiziran proces ustvarjanja oglasnih kreativ glede na vedenje uporabnikov digitalnih medijev.

iPROM nadgradil tehnološko platformo za nativno oglaševanje - iPROM - Press

»Nativni oglasi pridobijo pozornost potrošnikov s podajanjem vsebine na način, da je ta sorodna uredniški vsebini digitalnih medijev. iPROM Native 6.0, največja in tehnološko najbolj dovršena platforma za nativno oglaševanje, je ključna komponenta na področju nativnega oglaševanja najbolj priznanih blagovnih znamk v regiji Adriatic. Omogoča napredno ciljanje z uporabo pametnih podatkov ter samodejen proces ustvarjanja relevantne vsebine glede na ciljno občinstvo,« pojasnjuje Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v digitalni agenciji iPROM.

Ko nativni oglasi s pravim sporočilom dosežejo prave uporabnike

iPROM Native 6.0 zagotavlja inovativno in še bolj učinkovito nagovarjanje posameznika na pravem kanalu, s pravo vsebino in ob pravem času ter oglaševalcem omogoča, da svojega potrošnika nagovorijo z zgodbo, ki je zanj najbolj pomembna.
Prednost nativnih oglasov je pridobivanje pozornosti potrošnikov s podajanjem vsebine tako, da je ta skladna z uporabniško izkušnjo glede na digitalni medij, kjer se prikazuje oglas. Oglasi, ustvarjeni s tehnološko rešitvijo iPROM Native 6.0, so nadpovprečno opazni in za uporabnike digitalnih medijev bolj zanimivi, saj ti oglasno sporočilo dojamejo kot kakovostno vsebino. iPROM Native 6.0 učinkovito deluje tudi v kombinaciji s ponovnim trženjem, ki omogoča, da oglaševalec vsebino prilagodi z dodatnimi informacijami in jo ponovno posreduje uporabniku, ki je že zaznal njegovo vsebino oziroma oglas.

Tehnološko najbolj dovršena platforma za nativno oglaševanje

Tehnološka platforma iPROM Native 6.0 omogoča avtomatizirano izgradnjo nativnih formatov. Prek napredne tehnologije iPROM Cloud nudi vedenjsko in semantično ciljanje ter avtomatiziran proces prilagajanja relevantne vsebine na osnovi anonimiziranih podatkov o vedenjskih vzorcih uporabnikov, in sicer s samodejnim prilagajanjem slikovnega gradiva in vsebine. Z uporabo naprednih algoritmov omogoča tudi samodejno spreminjanje pozicije prikazovanja oglasov. Platforma je združljiva z mobilnimi in namiznimi napravami ter formati.

iPROM Native že od leta 2002

iPROM, pionir na področju razvoja tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje, je prvo rešitev za nativno oglaševanje (iPROM Native 1.0) svojim naročnikom ponudil leta 2002, ko je bil izveden prvi programatični zakup besedilnega oglasa (in-banner) na spletnih medijih. Leta 2003 je sledila nadgradnja s tehnološko rešitvijo za samodejno prilagajanje vsebine v oglasu iPROM Native 2.0. Tri leta kasneje je iPROM predstavil iPROM Native 3.0, ki je omogočil napredno konceptualno ciljanje z besedilnimi oglasi, ki so dobili dodatne pozicije na spletih medijih. Kot plod sodelovanja s strokovnjaki Instituta Jožef Stefan je bila platforma leta 2013 nadgrajena s semantičnim ciljanjem (iPROM Native 4.0), leta 2015 pa je iPROM ob vse večji penetraciji uporabe nativnih formatov z razvojem platforme iPROM Native 5.0 naročnikom ponudil posebna oglasna področja in formate, ki po obliki še bolj spominjajo na uredniško vsebino. Platforma iPROM Native je danes redna komponenta digitalnih strategij največjih blagovnih znamk v regiji Adriatic kot so Volkswagen, HOFER, UniCredit Bank, A1, Lek, Thermana Laško, Sberbank, mömax, Mladinska knjiga in druge.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing