Deli

LJUBLJANA, 5.7.2006 iPROM je v sklopu novega oglasnega strežnika iPROM AdServer 7.0 nadgradil tehnološko osnovo za izvedbo in nadzor večpredstavnih, "out of banner" spletnih oglaševalskih akcij. Z nadgradnjo programske...

LJUBLJANA, 5.7.2006 iPROM je v sklopu novega oglasnega strežnika iPROM AdServer 7.0 nadgradil tehnološko osnovo za izvedbo in nadzor večpredstavnih, “out of banner” spletnih oglaševalskih akcij. Z nadgradnjo programske opreme Media iPROM bodo naročniki spletnega oglaševanja še lažje, predvsem pa stroškovno učinkoviteje dosegali zastavljene komunikacijske cilje. Oglaševalskim agencijam se tako odpira več možnosti za kreativno ustvarjanje, postopek izdelave oglasov pa je poenostavljen.

Najnovejšo različico platforme Media iPROM so v iPROMu zasnovali na zadnji različici oglasnega strežnika za serviranje, nadzor in ciljanje spletnih oglaševalskih akcij iPROM AdServer 7.0, pri tem pa so upoštevali doslej pridobljene izkušnje in potrebe oglaševalcev ter spletnih medijev. Nadgradnja platforme za večpredstavno oglaševanje je bila potrebna zaradi povečanega povpraševanja spletnih medijev po širitvi naprednih oglaševalskih izdelkov in vse pogostejše potrebe oglaševalcev po inovativnih oblikah oglaševanja.

Nova programska oprema upošteva tehnološke značilnosti računalnikov, s katerimi uporabniki danes dostopajo do slovenskih spletnih medijev, prav tako pa je prilagojena načinu dostopa in hitrosti povezav. “Tehnologija, s katero uporabniki dostopajo do spletnih medijev, se je v zadnjih nekaj letih močno spremenila, programska oprema in računalniki so sodobnejši in zmogljivejši, uporabniki pa se na internet priključujejo z vse hitrejšimi povezavami,” je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. “V iPROMu želimo iti v korak s časom ter spletne medije in oglaševalce podpirati v njihovih željah in potrebah. Nadgrajevanje naše tehnologije pa predstavlja pomemben del te poti.”


Dodatne informacije o platformi Media iPROM

iPROM je s predstavitvijo programske opreme za izvedbo naprednih spletnih oglaševalskih akcij Media iPROM konec leta 2002 začrtal standarde za večpredstavno oglaševanje na spletnih medijih. Postavil je standardizacijo oglasnih formatov, ustvarjalcem oglasov pa zagotovil tehnološke predloge za produkcijo in testiranje oglasov. Spletnim medijem je obenem zagotovil programsko opremo ter postavil temelje cenovne in tržne politike upravljanja novih oglasnih površin. Media iPROM danes oglaševalcem in agencijam zagotavlja utečen postopek oglaševanja z osmimi naprednimi formati oglasnih sporočil.

iPROMova programska oprema poleg tega skrbi, da se napredni spletni oglasi servirajo samo uporabnikom, ki imajo računalnike z ustrezno strojno in programsko opremo za ogled določenega spletnega oglasa. S tem zagotovi nemoteno uporabniško izkušnjo in posredno ugled spletnega medija. Meritve, katere kontinuirano zagotavlja iPROMova programska oprema, pa omogočajo natančno načrtovanje oglaševalske akcije glede na uporabnikovo zmožnost ogleda posameznega oglasa. V primeru da spletni medij mesečno dosega 100.000 uporabnikov, od teh pa jih je določen oglas brez motenj sposobno videti le 50.000, programska oprema za spletno medijsko načrtovanje večpredstavnih oglaševalskih akcij to avtomatično upošteva.

iPROMova programska rešitev za distribucijo, ciljanje in nadzor spletnih oglaševalskih akcij iPROM AdServer zaradi naprednega algoritma za identifikacijo računalnikov ni dovzetna na vpliv brisanja in blokiranja piškotkov. Spletne oglaševalske akcije in meritve, izvedene z omenjeno programsko rešitvijo, so kakovostne, oglaševalcem maksimirajo spletna medijska sredstva in ponujajo realen vpogled v dosežene rezultate, uporabnikom spletnih medijev pa zagotavljajo kakovostno uporabniško izkušnjo.

Programska rešitev iPROM AdServer je zasnovana v skladu s priporočili mednarodne organizacije IAB, s katero iPROM tudi sodeluje pri vzpostavljanju standardov za spletno merjenje.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing