Deli

S pomočjo zakupa medijskega prostora na spletu, izvedenega z uporabo iPROMove programske opreme za inteligentno ciljanje, je v 6-tedenski akciji 106 vozil te znamke dobilo novega lastnika prek spleta.

Hrastnik je v uvodu poudaril, da se je svet in z njim marketing spremenil, a direktni tržniki so na to stanje že navajeni in vedo, da se skrivnost uspeha skriva v konkretnih, »trdih« številkah, ki pa, kljub vsemu, še vedno potrebujejo kreativne rešitve in razmišljanje izven okvirov.

V nadaljevanju je izpostavil ključen prepad v dojemanju prikaznega spletnega oglaševanja in direktnega marketinga. Še vedno namreč obstaja prepričanje, da prikazno oglaševanje ne omogoča ciljanja in nadzora nad doseganjem pravih posameznikov, medtem ko pri direktnem marketingu dosežemo prave osebe in točno tako, kot je to potrebno. Tradicionalni zakup medijskega prostora na spletu, brez uporabe napredne programske opreme za ciljanje, je tako še najbolj podoben TV-oglaševanju.

Vendar pa lahko sodobne tehnologije za ciljanje in novi pristopi prikazno oglaševanje spremenijo tudi v neposredno trženje – z doseganjem pravih posameznikov na pravi način, kot kaže tudi skupna akcija Aerodroma Ljubljana in BMW Group Slovenije. Hrastnik je predstavil napredno spletno medijsko strategijo, ki je temeljila na uporabi programske opreme za ciljanje, s katero so se oglasi na spletnih medijih, vključenih v akcijo, prikazovali le za nas najpomembnejšim uporabnikom.

Iz celotnega nabora slovenskih uporabnikov interneta smo identificirali tiste, ki potujejo z ljubljanskega letališča in so poleg tega zainteresirani za nakup ponujenega vozila. Oglase smo prikazali samo njim in s tem dosegli optimalni izkoristek proračuna. Za nakup vozila se je odločilo 170 kupcev, od tega 106 neposredno prek spleta.

Torej lahko zaključimo, da je prikazno oglaševanje lahko tudi direktni marketing, če se ga seveda uporabi strateško in na pravi način.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing