Deli

Jesenskega semestra iPROM Akademije se je udeležilo prek 100 udeležencev iz več kot 55 podjetij. Direktorji, vodstveni kadri na področju trženja, korporativnega komuniciranja ter digitalnega komuniciranja so prisluhnili zanimivim temam, ki jih je povezovala skupna rdeča nit – digitalno trženje in komuniciranje z uporabo digitalnih medijev. Organizator izobraževalnih delavnic, podjetje iPROM, bo z dobro sprejetimi delavnicami nadaljeval po novem letu. Z njimi želi ustvariti okolje za izmenjavo znanja in izkušenj, ki vplivajo na zavedanje o pomembnosti digitalnega komuniciranja na poslovanje podjetij in organizacij v danes spremenjeni medijski krajini.

V jesenskem semestru se je zvrstilo deset zanimivih predavanj, ki jim je skupaj prisluhnilo več kot 100 udeležencev in iz več kot 55 podjetij. Skupna točka vseh delavnic je bilo digitalno komuniciranje. Svoje znanje in izkušnje so delili Gregor Cuzak, ki ima bogate izkušnje v oglaševanju, trženju in podjetništvu, Matjaž Robinšak iz raziskovalne hiše Valicon, Matjaž Butara, Urša Podobnik in Rok Hrastnik iz podjetja iPROM, Marko Penko iz Studia Moderna, Gregor Koprivnik, lastnik spletne trgovine Licila.si, Klemen Geršak iz Petrola ter Boris Kozlevčar in Matija Jamnik iz pravne pisarne JK Group.

»Kot udeleženec in kot predavatelj ene od delavnic iPROM Akademije lahko rečem, da je izbor tem vsakič aktualen, predavatelji pa so zanimivi, zgovorni, z veliko izkušnjami na svojih področjih, predvsem pa je vzdušje zelo domače. Kot slušatelju mi je bilo všeč, da smo med sabo in s predavateljem precej debatirali in izmenjavali mnenja, kot predavatelju pa, da sem lahko imel veliko interakcije s slušatelji. Tako so vsi prisotni odnesli več, kot če bi samo poslušali. Čestitam iPROMu za organizacijo takih brezplačnih delavnic, ki so koristne za vse, ki delamo v marketingu. Če nič drugega, so piškoti zakon,« je ob koncu jesenskega dela iPROM Akademije dejal Klemen Geršak iz Petrola, kjer je zadolžen za tržne raziskave in spletno komuniciranje.

Raznolike vsebine in strokovni predavatelji
Udeleženci so na delavnicah prisluhnili različnim temam, vse pa je povezovalo digitalno komuniciranje. Teme, obdelane v tem semestru, so zajemale pripravo marketinške strategije, pomembnost razumevanja uporabnika, spoznavanje programa Google AdWords kot prodajnega kanala in napredne spletne analitike. Udeleženci so se seznanili s tem, kako agenciji za digitalni marketing pripraviti navodila in postaviti cilje, da bo le-ta lahko uspešno izvedla učinkovito spletno oglaševalsko akcijo, kako lahko že majhne spremembe na spletnem mestu naredijo velike razlike v prodajnih rezultatih in na kaj vse je treba s pravnega vidika paziti pri komuniciranju s potrošniki. Na spletnem mestu iPROM Akademija blog se nahajajo zapisi predavateljev, utrinki s srečanj pa so na voljo tukaj.

Nadaljevanje spet po novem letu
iPROM Akademija se bo nadaljevala predvidoma januarja prihodnje leto. Vsebine, s katerimi se bodo srečali udeleženci, vključujejo med drugim predstavitev novih programskih rešitev za učinkovito izrabo medijskih sredstev v digitalnih medijih, vzpostavitev spleta kot prodajnega kanala, družabna omrežja, intranet kot del komunikacijske strategije, spletno analitiko, predavatelji bodo prikazali primere zanimivih in uspešnih slovenskih digitalnih akcij, dotaknili pa se bodo tudi pravnih vprašanj spletnega oglaševanja in poslovanja. Končen razpored tem in predavateljev bo na voljo tukaj po 15. decembru.
   


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja