Deli

Namen iPROM Akademije je povezovanje slovenskega in tujega znanja s področja komuniciranja in trženja z uporabo digitalnih medijev. Sprva je bila Akademija mišljena kot četrtletno srečanje, a glede na želje in potrebe trga po več znanja s tega področja je prerasla v tedenska srečanja. Z brezplačnimi izobraževalnimi delavnicami želi iPROM ustvariti platformo za resno izmenjavo izkušenj ter tako podjetjem pomagati do večje prodaje in dobička z vsemi marketinškimi orodji, ki so danes na voljo.

V poletnem semestru, ki bo trajal do 19. julija, se bo odvilo še šest delavnic s priznanimi strokovnjaki s področja spletnega oglaševanja in digitalnega komuniciranja. V četrtek, 14. junija, je Boris Kozlevčar iz pravne pisarne JK Skupina predaval o tem, kako krmariti med čermi internetnega prava, teden dni kasneje bodo marketinški praktiki lahko spoznali osnove organske optimizacije (SEO) za iskalnike, ki jih bo predstavil Uroš Okorn iz podjetja Dominatus. Sledili bosta delavnici z iPROM-ovima strokovnjakoma – 28. junija bo Rok Hrastnik ponudil vpogled v internetne poslovne strategije in modele, 5. julija pa bo Matjaž Butara predstavil skrivnosti iskalnega marketinga za marketinške stratege.

Naslednja delavnica bo namenjena prikazu posledic uspešnih in neuspešnih akcij direktnega trženja, ki jih bo predstavil Boštjan Zrimšek iz Dima centra. Poletni semester iPROM Akademije pa se bo zaključil 19. julija s predavanjem Primoža Jakina in Saša Palčiča iz podjetja MadwiseCC, ki bosta tržnikom predstavila resnico glede družabnih medijev.

»V Sloveniji se skriva ogromno znanja, s katerim lahko vsi povečamo svojo prodajo. Naš cilj je podjetjem pomagati do tega znanja na maksimalno praktičen način – s tedenskimi poglobitvami v posamezne ključne teme, v katerih se skriva pot do rasti. Znanje, odprtost, radovednost in nenehne izboljšave so tisto, kar nas bo popeljalo iz krize,« je pripravo praktičnih, vsakotedenskih delavnic v okviru iPROM Akademije komentiral Rok Hrastnik, izvršni direktor podjetja iPROM.

Jeseni 2012 se bodo delavnice nadaljevale z novimi temami in priznanimi predavatelji. Več informacij o iPROM Akademiji ter urnik in predstavitve vsebin se nahajajo tukaj.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing