Deli

Firefox kljub upadu priljubljenosti glede na zadnjo izvedeno analizo avgusta lani ostaja na vrhu, in sicer s 40,5 odstotka v deležu med uporabniki. Sledi mu Internet Explorer z 39,7 odstotka. Na tretjem mestu je Googlov Chrome, ki pa mu je priljubljenost zrasla na 14,3 odstotka. S skupno manj kot petimi odstotki sledita brskalnika Safari in Opera.

Priljubljenost brskalnikov v marcu 2011 (vir: iPROM)

Večina (96 %) uporabnikov Firefoxa prisega na tretjo generacijo brskalnika. Verzijo 4 trenutno uporablja dva odstotka vseh uporabnikov. Večina uporabnikov Internet Explorerja uporablja različico 8 (66 %), petina jih prisega na različico 7. Različico 6 trenutno uporablja le še dobrih 13 odstotkov, novo različico 9 pa uporablja dober odstotek vseh uporabnikov Internet Explorerja.

 

Kronološki trend priljubljenosti brskalnikov (vir: iPROM)

Pri analizi operacijskih sistemov je raziskava pokazala, da večina uporabnikov prisega na operacijske sisteme družine Microsoft Windows. Prednjači Windows XP s 54 odstotki. Windows 7 je od zadnje raziskave pridobil 9 odstotnih točk in ga trenutno uporablja 28 odstotkov uporabnikov spletnih medijev. Sledi jim Windows Vista, ki se mu je delež znižal na 9,5 odstotka, operacijska sistema Mac OS in Linux pa imata vsak po dobra 2 odstotka uporabnikov.

Najpogosteje zabeležena ločljivost zaslona je pri uporabnikih ostaja 1024×768 točk (24 %). Ločljivost 1280×1024, ki je značilna za 17- in 19-palčne zaslone, je na drugem mestu (18 %), sledi ločljivost 1280×800, značilna za prenosne računalnike (12 %), in 1680×1050, ki pa je značilna za 20- in večpalčne zaslone (8 %). Opazno porast so imeli zasloni z ločljivostjo 1366×768 (8 %) in 1440×900 (7 %), ki so značilni za novejše prenosnike.

Ocenjen profil povprečnega obiskovalca slovenskih spletnih medijev je po podatkih analize podjetja iPROM enak kot pri zadnji analizi. Povprečni uporabnik uporablja operacijski sistem Windows XP z ločljivostjo zaslona 1024×768 in brskalnik Mozilla Firefox 3.6.


Metodološki podatki
iPROM s programsko opremo iPROM AdServer neprestano spremlja tehnološke značilnosti računalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijske sisteme in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila opravljena v začetku marca 2011, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 230 milijonov meritvenih zahtevkov.

 

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing