Deli

Med Microsoftovimi brskalniki je še vedno najbolj priljubljena različica 6, čeprav se je število njenih uporabnikov od januarja zmanjšalo za deset odstotnih točk, večinoma na račun novejše različice 7, ki jo uporablja že slabih 24 odstotkov uporabnikov. Od predstavitve nove različice brskalnika Firefox 3 sredi junija letos je ta našla prostor na 36 odstotkih računalnikov uporabnikov tega brskalnika. 25 odstotkov uporabnikov še vedno prisega na različico 2, ki je tudi na drugem mestu najbolj priljubljenih orodij za brskanje po spletu. Zanimiv je še podatek, da kar 11 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev uporablja hkrati Firefox in Internet Explorer.

Delež brskalnikov uporabnikov spletnih medijev. (Vir: iPROM, avgust 2008)

 

Med operacijskimi sistemi prevladuje Microsoft Windows, ki je nameščen na 97 odstotkih računalnikov slovenskih uporabnikov spleta. Windows XP je z 82 odstotki najbolj razširjen, sledi pa mu Windows Vista z dobrimi dvanajstimi odstotki.

Največ uporabnikov spletnih medijev še vedno uporablja zaslone ločljivosti 1024×768 točk, vendar se njihovo število zaradi cenovno vse bolj dostopnih večjih zaslonov občutno zmanjšuje. Tako se je njihov delež v primerjavi z januarsko raziskavo zmanjšal za 7 odstotnih točk – na 38,28 odstotka. Sledijo uporabniki z zasloni ločljivosti 1280×1024 točk (22,16%), značilni za 17- in 19-palčne monitorje. Delež 15,4-palčnih zaslonov, značilnih za prenosne računalnike, presega 10 odstotkov, v primerjavi z januarjem pa so se zelo razširile ločljivosti širokih zaslonov (1680×1050, 1440×900, 1280×800), ki jih je že prek 20 odstotkov.

iPROM je na podlagi pridobljenih podatkov ocenil računalniško opremljenost povprečnega uporabnika spletnih medijev. Ta uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP, zaslon ločljivosti 1024×768 ter brskalnik Internet Explorer 6.

iPROM s programsko opremo iPROM AdServer stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov obiskovalcev slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti zaslonov. Analiza je bila na tedenski ravni opravljena avgusta 2008, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 133.280.644 meritvenih zahtevkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing