Deli

Po podatkih raziskovalnega podjetja Forrester Research so avtomobilska podjetja v prizadevanjih, da obiskovalce spletnih strani spremenijo v kupce, v svoje spletne strani letno vlagala okoli 1 milijarde USD. Raziskovalno podjetje Jupiter Media Metrix napoveduje, da bo prodaja novih avtomobilov prek interneta s 13 odstotkov v letu 2001 narasla na 32 odstotkov v letu 2006, kar pomeni 5,7 milijona avtomobilov, prodanih prek spleta*.

Po visokih investicijah v svoje spletne strani sedaj želijo avtomobilska podjetja to upravičiti in izkoristiti vse marketinške prednosti, ki jih ponuja internet kot medij. Kot najprimernejša rešitev se je izkazalo medijsko omrežje ValueClick z modelom spletnega oglaševanja s plačilom za klik, saj ponuja utrjevanje blagovnih znamk in usmerjanje kvalificiranih obiskovalcev, potencialnih kupcev, na njihove strani.

V Sloveniji je prednosti oglaševalskega modela po »ceni za klik« učinkovito izkoristilo podjetje Citroen Slovenija pri promociji novega modela Citroen C3. V kampanji C3 je Citroen na prvi stopnji uspešno izkoristil omrežje iPROM Central za zbiranje elektronskih naslovov pred otvoritvijo nove strani, na naslednji stopnji pa za preusmerjanje potencialnih kupcev na za to posebej pripravljeno predstavitveno stran.

»Najboljši način, kako popolnega tujca spremeniti v potencialnega kupca, je ta, da mu pokažemo izdelek in damo možnost, da ga preizkusi. Na internetu pa je eden izmed najučinkovitejših načinov za graditev zavedanja o blagovni znamki, da kvalificiranega obiskovalca pripeljemo na spletno stran, kjer lahko podrobneje razišče ponudbo in ostale prednosti,« je povedal Dejan Struna, vodja marketinga podjetja iPROM.

Avtomobilska industrija spoznava prednosti, ki jih z možnostmi za usmerjeno komuniciranje s ciljno skupino prinaša spletno oglaševanje. Le-to uspešno združuje utrjevanje blagovne znamke, širjenje informacij in prodajne transakcije. Poleg tega model oglaševanja, plačanega po učinku, omogoča kvalificirane sledi, natančno merljive rezultate in analize uspešnosti kampanj.

* Za Jupiter pomeni prodaja prek interneta prodajo, pri kateri je kupec našel prodajalca ali pa tudi izdelek s pomočjo interneta in pri njem opravil kupčijo na tradicionalen (offline) način.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja