Deli

LJUBLJANA, 3.8.2004 iPROM sporoča, da se je število oglaševalskih akcij z naprednimi oglasi v letošnjem prvem četrtletju povečalo za 18,2 odstotka v primerjavi z lanskim zadnjim četrtletjem. Oglaševalci so...

LJUBLJANA, 3.8.2004

iPROM sporoča, da se je število oglaševalskih akcij z naprednimi oglasi v letošnjem prvem četrtletju povečalo za 18,2 odstotka v primerjavi z lanskim zadnjim četrtletjem. Oglaševalci so med naprednimi oglasi največkrat uporabili formata Media iPROM Mali lebdeči oglas in Celostranski oglas.

Oglaševanje s formatom Media iPROM Celostranski oglas je doživelo velik skok, saj se je z 18 odstotkov vseh naprednih oglaševalskih akcij v lanskem zadnjem četrtletju povzpelo na 38 odstotkov v letošnjem prvem četrtletju. Medtem je uporaba formata Media iPROM Mali lebdeči oglas (dimenzije 250×250 slikovnih točk) upadla s 45 odstotkov v lanskem tretjem četrtletju na 38 odstotkov, uporaba formata Veliki lebdeči oglas (500×500 slikovnih točk) pa je padla na 16 odstotkov s 36 odstotkov v predhodnem četrtletju. V letošnjih prvih treh mesecih se je med oglaševalci utrdil format Media iPROM Mali drsni oglas (125×125 slikovnih točk), ki je predstavljal 8 odstotkov naprednih oglaševalskih akcij.

V iPROMu pričakujejo, da se bo v letošnjem letu uveljavil tudi nov format za oglaševanje s spletnimi video oglasi, Media iPROM E TV spot. Pred kratkim predstavljen iPROMov format naprednega spletnega oglasa omogoča preprosto predelavo televizijskih oglasov za distribucijo na spletne strani in oglaševanje na spletu. Tovrstni oglasi se kot ena vodilnih oblik oglaševanja na spletu že uveljavljajo po vsem svetu.

V iPROMu napovedujejo, da bodo s storitvami na področju oglaševanja z naprednimi spletnimi oglasi v letošnjem letu ustvarili 25 odstotkov prihodkov. Večji del prihodkov – 60 odstotkov – bodo kljub rasti uporabe naprednih oglasov ustvarili s storitvami, povezanimi z načrtovanjem, organizacijo, izvedbo in ovrednotenjem klasičnih spletnih oglaševalskih akcij. Delež ostalih storitev, povezanih z oglaševanjem s spletnimi oglasi in drugimi oblikami digitalnega marketinga, pa bo predstavljal 15 odstotkov iPROMovih prihodkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing