Deli

LJUBLJANA, 19.2.2008 - iPROM je sporočil, da je v začetku letošnjega leta brskalnik Mozilla Firefox uporabljalo 34,74 odstotka uporabnikov slovenskih spletnih medijev, kar je za dobrih pet odstotkov več...

LJUBLJANA, 19.2.2008 -iPROM je sporočil, da je v začetku letošnjega leta brskalnik Mozilla Firefox uporabljalo 34,74 odstotka uporabnikov slovenskih spletnih medijev, kar je za dobrih pet odstotkov več kot pred letom, ko je analiza, izvedena z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu – iPROM AdServer –, pokazala, da priljubljenost Firefoxa med slovenskimi uporabniki narašča.

Na prvem mestu priljubljenosti ostaja brskalnik Microsoft Internet Explorer, ki ga uporablja 60,22 odstotka uporabnikov, najbolj razširjena pa je še vedno različica 6, čeprav se je njihovo število zmanjšalo za 20 odstotkov v primerjavi z letom prej. Različico 7 uporablja že 22,40 odstotka uporabnikov, kar je 16 odstotkov več kot pred letom. Uporabniki Firefoxa očitno prisegajo na najnovejšo različico brskalnika, saj ima več kot 90 odstotkov uporabnikov Firefoxa naloženo drugo različico, ki je z 31,85-odstotnim deležem na drugem mestu priljubljenih brskalnikov.

Analiza rezultatov meritev je pokazala, da velika večina uporabnikov spletnih medijev uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP, ki s skoraj 85 odstotki močno vodi na lestvici najbolj razširjenih operacijskih sistemov. Sledi mu Microsoft Windows Vista z manj kot sedmimi odstotki. Microsoftovi operacijski sistemi Windows poganjajo kar 97 odstotkov računalnikov slovenskih spletnih obiskovalcev.

iPROM je v svoji raziskavi ugotovil še, da največ uporabnikov spletnih medijev uporablja ločljivost zaslona 1024 x 768 pik (45,25 %), sledijo pa uporabniki z zasloni ločljivosti 1280 x 1024 (22,92 %), kjer gre večinoma za LCD-zaslone, velikosti 17 in 19 palcev. Ločljivost 1200 x 800, značilna za prenosne računalnike s 15,4-palčnimi širokimi zasloni, je prisotna pri 8,76 odstotka uporabnikih.

iPROM je na podlagi meritev opisal profil povprečnega uporabnika slovenskih spletnih medijev. Ta uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP, zaslon ločljivosti 1024 x 768 in brskalnik Microsoft Internet Explorer 6.

iPROM s programsko opremo iPROM AdServer stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov obiskovalcev slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila na tedenski ravni opravljena konec januarja 2008, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 119.472.724 meritvenih zahtevkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing