Deli

S povečano ozaveščenostjo potrošnikov o uporabi in zlorabi podatkov postaja vedno večja odgovornost podjetij, da zaščitijo in odgovorno upravljajo s podatki svojih strank.

Zakaj je za blagovne znamke priporočljivo, da imajo pregled nad podatki potrošnikov? - iPROM - Novica iz sveta

Škandal, v katerega je bilo vpeto podjetje Facebook, vključuje zbiranje osebnih podatkov več kot 87 milijonov uporabnikov družbenega omrežja Facebook. Podjetje Cambridge Analytica je začelo z zbiranjem podatkov že leta 2014. Podatki so bili domnevno uporabljeni za vplivanje na mnenje volivcev v imenu politikov, ki so jih najeli. Po odkritju so delnice podjetja Facebook sunkovito padle in Facebook je utrpel škodo v višini 119 milijard dolarjev.
Ena največjih izgub v zgodovini poslovanja podjetij je dobra ponazoritev, zakaj morajo imeti strokovnjaki za marketing dober nadzor nad podatki svojih kupcev.

Stroga zakonodaja o varstvu osebnih podatkov

Z omenjenimi kršitvami je bila oglaševalska industrija postavljena pod drobnogled in vpeljana je bila stroga zakonodaja o zbiranju podatkov.
Številne blagovne znamke so pospešeno implementirale vse smernice, da so v skladu z Uredbo o varovanju podatkov (GDPR), a zbiranje podatkov o potrošnikih še vedno ostaja, saj so ti temelj marketinških aktivnosti.
Potrošniki so za prilagojene vsebine pripravljeni deliti svoje osebne podatke, a se vse bolj zavedajo stroškov, ki jih dejansko plačujejo, ko to storijo. Kako se bo na to odzvala oglaševalska industrija, je ključno.

Ključ do uspešnega zbiranja podatkov je preglednost

Po vseh uredbah in smernicah za zakonito zbiranje podatkov je zelo pomembno, da je način, kako blagovna znamka zbira podatke svojih potrošnikov, popolnoma pregleden. Ob tem mora blagovna znamka zagotoviti popoln nadzor in ohraniti lastništvo zbranih podatkov.
Zbrani podatki o potrošnikih blagovni znamki odpirajo možnosti za neposredno interakcijo z njimi in pomagajo graditi dolgoročne odnose z znamko, ki temeljijo na medsebojnem zaupanju in vzajemni koristi.
Izkušnje kažejo, da so potrošniki pripravljeni za določeno vrednost trgovati s svojimi osebnimi podatki. Blagovna znamka Starbucks na primer ob rojstnih dnevih pošilja brezplačno sladico. Facebook vas na osnovi vaših podatkov poveže z ljudmi, ki jih niste videli že od srednje šole. Skratka, preglednost in zaupanje sta temelj vsakega dobrega razmerja.

Potrošniki, ki delijo svoje podatke, postajajo aktivni, vključeni potrošniki in bodo v zameno za čim bolj personalizirano izkušnjo in grajenje dolgotrajnega odnosa z blagovno znamko oddelke za marketing založili s čim več podatki. Seveda pa se del potrošnikov kljub prednostim personalizacije in boljše komunikacije z blagovno znamko ne odloči za deljenje svojih osebnih podatkov.

Skrbno varovanje podatkov

Za blagovno znamko je priporočljivo, da skrbno varuje podatke svojih potrošnikov. Oddelek za marketing je odgovoren za popoln nadzor nad tem, kdo do podatkov dostopa, za vedenje, za kaj se jih uporablja, ter za zagotavljanje, da je vse v skladu z zakonodajo.

Deli

Arhiv