Deli

Prevzem je najbolj učinkovit način za oglaševanje blagovnih znamk na družbenih omrežjih.

Za oglaševanje na družbenih omrežjih uporabite prevzem - iPROM - Novice iz sveta

Večina uradnih računov blagovnih znamk na Twitterju nima več milijonov sledilcev, ki bi nestrpno pričakovali vsak njihov tvit. Ne glede na pomembnost vsebine je težko izstopati v morju konkurenčnih sporočil. Kako lahko torej blagovne znamke pustijo svoj pečat v najbolj nepredvidljivem družbenem omrežju na svetu? Glede na novo študijo Twitterja in IPG Mediabrandsa je odgovor preprost – uporabite prevzem (v svetu družbenih omrežij bolj poznano pod angleškim izrazom »take over«).

Raziskava The Art of the Takeover: Optimizing What Consumers See First ugotavlja, da so prvi ogledi (First View) ali promovirani videi, ki se prikazujejo na vrhu časovnice uporabnika, bolj učinkoviti kot oglasi s standardnimi ogledi (Standard View), ki se pojavljajo v istih obvestilih. Podatki kažejo, da so prevzemi na zaslonih v povprečju 50 odstotkov dlje kot oglasi, ki se pojavijo nižje v obvestilih.

Prevzem za uporabnika manj moteč

Raziskava je pokazala tudi, da so tovrstne umestitve dvakrat bolj zapomljive (in zato tudi več vredne) kot prevzemi spletnih mest s strani blagovnih znamk. Temu naj bi bilo tako, ker dajejo taki oglasi občutek večje pomembnosti in so za uporabnika manj moteči. Študija predlaga, da naj bodo prevzemni oglasi daljši kot objave s standardnimi ogledi, ki običajno vključujejo GIF-e ali šest sekundne videe, tako da lahko vidneje izpostavijo nove izdelke. Po drugi strani pa se oglasi, ki se pojavijo v obvestilih uporabnikov, pri povzemanju značilnosti teh izdelkov pogosto bolj zanašajo na besedilo.

Položaj oglasa je zares pomemben, ko gre za doseganje posebnih ciljev blagovne znamke. Prevzemi so že dolgo zelo učinkovit format, predvsem zaradi svoje vidnosti. Občasni uporabniki bodo oglas na vrhu obvestil bolj verjetno opazili, večji format pa še krepi to možnost. Na časovnico umeščene oglase je mogoče enostavno spregledati, saj so ljudje navajeni sponzoriranih objav. A prevzemi, če so ciljani pravilno in niso uporabljeni prepogosto, so odličen način za pridobivanje uporabnikove pozornosti takrat, ko je pripravljen sodelovati.

»Znamke se že skoraj od samega začetka družbenih omrežij posvečajo strateškemu grajenju in vzdrževanju medijske prisotnosti. V globalni raziskavi (Nielsen) so ugotovili, da kar 77 % uporabnikov družbenih omrežij raje kupi izdelek, ki ga je priporočil njihov prijatelj ali družinski član. Zato je sodelovanje z vplivneži (t. i. influencerji na družbenih omrežjih) izredno pomembno za uspešno delovanje. Vplivneži imajo veliko večje število sledilcev na družbenih omrežjih, ki jih poslušajo in se tudi odzovejo na njihove objave (bodisi z všečkanjem, komentiranjem, sodelovanjem ali deljenjem vsebin). Sodelovanje s pravim vplivnežem ustvari znamko veliko bolj verodostojno prek tretje osebe, zato je pomembno, da vplivneže izbiramo strateško. Z njimi bomo lažje vzpostavili navezanost, povečali doseg in tako lažje dostopali do pravih ciljnih skupin. Prevzem profilov na družbenih omrežjih oz. take-over pa je le še en korak več. Prednosti prevzemov – ko vplivnež za določeno obdobje prevzame upravljanje profilov blagovne znamke ali organizacije – so definitivno doseg do nove ciljne skupine, povišana vpletenost, grajenje blagovne znamke in usmerjanje sledilcev iz družbenih omrežij na želeno pristajalno stran,« prevzem na družbenih omrežjih komentira Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev.

Deli

Arhiv