Deli

Pri IAB Europe ugotavljajo, da je polovica evropskih spletnih kupcev prepričana, da je internet pomemben kanal, ki jim pomaga pri odločitvi, kateri finančni produkt ali storitev kupiti. V raziskavo je bilo vključenih 51.700 ljudi iz 28 držav Evropske unije, med katerimi je bilo tudi skoraj 14.000 uporabnikov bančnih in finančnih storitev.

Po ugotovitvah raziskave dve tretjini spletnih uporabnikov obišče bančne ali finančne spletne strani vsaj enkrat mesečno, več kot polovica pa jih meni, da jim internet pomaga, da bolje upravljajo svoje osebne finance. Internet pomembno vpliva tudi na izbiro finančne in bančne blagovne znamke – 47 odstotkov evropskih spletnih uporabnikov pravi, da je internet pri tem odločilnega pomena. Približno polovica (49 odstotkov) sodelujočih v raziskavi pravi, da bi bolj verjetno preučili blagovne znamke, katerih oglase so opazili na spletu, 44 odstotkov pa jih je priznalo, da nanje vpliva način komuniciranja blagovnih znamk na spletu. Poleg tega bi jih tretjina verjetneje kupila izdelke blagovnih znamk, ki jih spremljajo na družbenih omrežjih.

 

 

Deli

Arhiv