Deli

Blagovnim znamkam, ki vlagajo v virtualno resničnost, se to lahko obrestuje tako pri večji priljubljenosti blagovne znamke kot pri povečanih nakupnih namenih, kaže raziskava podjetja Greenlight VR.

Z virtualno resničnostjo do novih kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Podjetje Greenlight VR je s svojo raziskavo ugotovilo, da 71 odstotkov vprašanih meni, da so blagovne znamke, ki uporabljajo virtualno resničnost, bolj napredne in sodobne. Še boljša novica pa je, da jih več kot polovica (53 odstotkov) pravi, da bi raje kupili od podjetij, ki uporabljajo virtualno resničnost, kot od tistih, ki je ne uporabljajo.

Celo tisti, ki še niso izkusili virtualne resničnosti, so ji naklonjeni, saj je kar 91 odstotkov vprašanih poročalo o pozitivnih občutjih po tem, ko so si pogledali informativni video o njej. Med temi, ki virtualne resničnosti še niso izkusili, se jih 65 odstotkov zanjo zanima, 32 odstotkov je bilo presenečenih glede tega, kaj lahko naredi, 58 odstotkov pa jih je bilo nad njo navdušenih.

Deli

Arhiv