Deli

USC Anneberg School Center for the Digital Future je z lani izvedeno raziskavo ugotovilo, da več kot tri četrtine anketirancev pravi, da so zelo vešči ali vešči uporabniki interneta. Na enako vprašanje jih je leta 2000 tako odgovorilo manj kot polovica (44 odstotkov). v tem času je tudi število tistih, ki menijo, da so slabi uporabniki interneta, padlo iz 28 odstotkov na le tri. S tem, ko uporabniki pridobivajo na samozavesti pri uporabi interneta, šele začenjajo odkrivati prave potenciale digitalnega sveta.
Zato pa tudi oglaševalcem ni treba več (toliko) paziti na to, kakšne internetne povezave imajo uporabniki ali kakšne brskalnike uporabljajo, saj je danes že skoraj samoumevno, da lahko vsak gleda video prek spleta, pošlje naprej povezavo ali izvede kakšno drugo aktivnost, ki jo vključuje povprečna spletna oglaševalska kampanja.
Hkrati z rastjo internetnih sposobnosti posameznikov, pa raste tudi čas, ki ga le-ti preživijo tam. Tako povprečen odrasli uporabnik v ZDA internetu nameni 14 ur na teden (raziskava Harris Interactive). Leta 2001 je bil ta čas pol krajši.
 

Deli

Arhiv