Deli

Družbeno omrežje Instagram je po novih podatkih Kleara, platforme za vplivnostni marketing za pripravo in merjenje oglaševalskih akcij, postalo vodilni kanal za vplivnostni marketing.

Vplivnostni marketing na Instagramu se je v letu 2017 podvojil - iPROM - Novice iz sveta

Trženjski strokovnjaki, ki vsakodnevno iščejo načine za učinkovitejše povezovanje s potrošniki prek družbenih medijev, v središče svojih trženjskih strategij vse bolj postavljajo vplivneže. Zavedajo se namreč, da je iskreno in verodostojno ustno priporočilo najučinkovitejša metoda oglaševanja. In prav Instagram se je po podatkih Kleara izkazal za pravo digitalno platformo za krepitev ozaveščenosti in zaupanja med potrošniki.

Število objav vplivnežev na Instagramu se je v letu 2017 na svetovni ravni skoraj podvojilo, in sicer na nekaj več kot 1,5 milijona objav, poročajo Klearovi analitiki. Klear je pri raziskavi upošteval le tiste objave vplivnežev, ki so vsebovale ključnika #ad ali #sponsored, ki ju je priporočila Zvezna komisija za trgovino za označitev objav, ustvarjenih z namenom promocije.

Iz analize je razvidno tudi, da se za status vplivneža odločajo predvsem mladi. Večina vplivnežev na Instagramu (tj. tri četrtine) je stara med 18 in 34 let, 42 odstotkov le-teh pa med 18 in 24 let. Analiza je še pokazala, da je med vplivneži na Instagramu kar 84 odstotkov žensk. Ta podatek tako pojasnjuje dejstvo, da sta vodilni panogi, ki se ju najpogosteje povezuje z vplivneži na Instagramu, modna industrija in panoga modnih dodatkov, sledita lepotna industrija in kozmetika. Klearova raziskava prikazuje, da je četrtina vseh sponzoriranih objav na Instagramu sponzorirana s strani modnih blagovnih znamk in znamk modnih dodatkov.

Vplivnostni marketing pa doživlja skokovit vzpon predvsem zato, ker omogoča zelo dobro segmentacijo potrošnikov. Uspešne objave vplivnežev namreč niso namenjene doseganju množičnega občinstva, temveč prave ciljne skupine, v katero se uvrščajo vplivneževi sledilci. eMarketer na podlagi tega ocenjuje tudi porast uporabnikov na Instagramu, in sicer naj bi do konca leta 2018 število uporabnikov Instagrama v ZDA doseglo 96,3 milijona, do leta 2021 pa 118,1 milijona uporabnikov.

Torej, če še niste raziskali ideje trženja na Instagramu, je sedaj pravi čas za to.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Arhiv