Deli

Vpliv umetne inteligence in tehnologije strojnega učenja na marketing - iPROM - Novice iz sveta

Zdi se, da bo marketing z uporabo umetne inteligence, strojnega učenja in avtomatiziranih vmesnikov letos še bolj vstopil v znanstvenofantastično prihodnost. Avtomatizacija, ki je imela doslej večinoma prek programatičnega zakupa le manjšo vlogo, si danes zasluži pomembno mesto, kar morajo tržniki pri svojih marketinških kampanjah upoštevati.

Trendi programatičnega zakupa medijev in postavitve oglasov daleč prehitevajo pričakovanja industrije, menijo medijski zakupniki in analitiki. Učinek tehnologije umetne inteligence, ki ga je ta imela na razvoj, kako tržniki in potrošniki razmišljajo o digitalu, je težko preseči. In tudi v prihodnje bo ta le še rasel.

Razcvet programatičnega zakupa

Medtem ko so orodja avtomatizacije igrala pomembno vlogo na področju digitalnega marketinga vse od začetkov izmenjave oglasov, se je lansko leto izkazalo za prelomno, saj so prevzela rutinske in ponavljajoče se vidike poslovanja.

Programatično oglaševanje, ki sicer ni novo v smislu avtomatizirane tehnologije, se je v lanskem letu pomembno razcvetelo, kar je pričakovalo le malo analitikov in strokovnjakov. Pri programatičnem zakupu ne gre več le za taktiko, temveč za središče medijskih načrtov. Z umetno inteligenco in avtomatizacijo je mogoče vzpostaviti medijski sistem za vsako stranko, pri čemer je mogoče spremljati, kako deluje vsak medij posebej, in matematično dopolnjevati sisteme.

Prihodnost so klepetalni boti

Klepetalni boti (ang. Chatbots) so prihodnost. Storitev, ki jo poganjajo pravila in včasih umetna inteligenca, omogoča interakcijo prek vmesnika za klepet. Na ta način se bomo v prihodnosti pogovarjali in komunicirali z blagovnimi znamkami in podjetji. Potrebnih je le še par mesecev, da jo potrošniška industrija dodobra sprejme. Virtualni pomočniki, kot so Applova Siri, Amazonova Alexa in Googlov Allo, dokazujejo, da so sposobni naprednih pogovorov in da zmorejo uporabnikom ponuditi personalizirane predloge.

Funkcionalnost večine teh programov se bo v prihodnje še bistveno povečala. Gartner je napovedal, da se bo leta 2020 30 odstotkov sej spletnega brskanja zgodilo brez uporabe zaslona, kar bodo omogočili tudi jezikovno zmogljivi virtualni pomočniki in klepetalni boti.

»Za avtomatizacijo nakupnega in prodajnega procesa v digitalnem oglasnem prostoru, ki jo je doprinesel programatičen zakup, stoji napredna tehnologija algoritmov, ki uporabnikom v realnem času prilagaja distribucijo digitalnega oglasnega sporočila in skrbi, da je oglaševanje za njih bolj uporabno in prijazno, za oglaševalce pa predvsem bolj učinkovito. Spletni medijski načrtovalci lahko s to možnostjo opravijo svoje delo veliko bolj uspešno. Z avtomatizacijo je prikazovanje digitalnega oglasnega sporočila bolj enostavno, ciljnim skupinam pa se prikazuje pravo sporočilo,« komentira Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja.

Deli

Arhiv