Deli

Programatično oglaševanje, avtomatiziran način kupovanja in prodaje oglasnega prostora v ZDA predstavlja več kot polovico investicij v prikazno oglaševanje.

Visoki vložki v programatično oglaševanje - iPROM Novice iz sveta

Januarska raziskava podjetja AdRoll je pokazala, da je programatično oglaševanje med ameriškimi oglaševalci zelo priljubljeno. Lani jih je večina (62 odstotkov) avtomatizaciji namenila od 10 do 50 odstotkov digitalnega oglaševalskega proračuna. Skoraj tretjina pa je za programatični zakup uporabila za več kot 50 odstotkov sredstev. Leta 2013 je bilo takih zgolj sedem odstotkov.

Med razlogi za tako hitro sprejetje programatične tehnologije med kupci in ponudniki najdemo njegovo dokazano učinkovitost, možnost združevanja podatkov o občinstvu z oglasnim inventarjem in izboljšane sposobnosti ciljanja.

Še vedno pa obstajajo za vse, ki se ukvarjajo s programatičnim oglaševanjem, določeni izzivi. Najbolj aktualni so merjenje na več napravah hkrati, problem goljufanja in programi za blokiranje oglasov.

Deli

Arhiv