Deli

Ana Papadopoulos, interaktivna medijska direktorica pri oglaševalski agenciji Euro RSCG 4D, se je v svojem prispevku razpisala o pričakovanjih, ki jih prinaša letošnje leto na področju vedenjskega ciljanja.

Najprej, pravi, bo v letošnjem letu manj vedenjskega ciljanja. Pa ne zato, ker bi bilo manj priložnosti, pač pa zato, ker je tovrstno ciljanje bolj zapleteno od, na primer, kontekstualnega ciljanja. In oglaševalci se bodo raje posluževali manj zapletenih oblik.

Iskalniki, predvsem Google, se bo pridružil večini, čeprav svojemu načinu oglaševanja še vedno noče praviti vedenjsko.

Tretjič, pravi Ana, se vedenjsko ciljanje ne bo več imenovali vedenjsko, to pa zato, ker je ta beseda prišla na slab glas. Predvsem je to povezano s strahom, ki ga imajo ljudje glede svoje zasebnosti.

V letu 2008 bo vedenjsko ciljanje končno doživelo svoj trenutek slave, pridružili pa se mu bodo končno tudi kreativni oddelki.

Predzadnje pričakovanje je, da se bo vedenjsko ciljanje začelo uporabljati za razsikave. Vedenjsko ciljanje namreč nudi ogromne količine podatkov o potrošnikih in lastniki spletnih strani jih bodo začeli na veliko uporabljati. Tako bo, na primer, avtomobilski proizvajalec ugotovil, katere so glavne aktivnosti potencialnega kupca pred in po ogledu njegovih spletni strani z avtomobilskimi modeli. Te informacije bo potem lahko uporabil za nadaljne planiranje in segmentacijo.

In, končno, pravi avtorica, se bomo v letu 2008 vsi strinjali, da se ne strinjamo. To pa zato, ker ni neke splošne, za vse veljavne izkušnje, iz katere bi vsi potegnili enak zaključek. So le osebne izkušnje, teorije in refleksije, po katerih se lahko ravnamo. Lahko bo nek oglaševalec z vedenjskim ciljanjem nadvse zadovoljen, spet drugi ne. Je pa res, da dokler je napredek, smo na pravi poti, zakjlučuje Ana Papadopoulos.   

Deli

Arhiv