Deli

Milenijci se od drugih generacij razlikujejo v nekaj pomembnih elementih. Zanje je vse v samoodkrivanju, ne marajo prodajanja, najbolj nanje vplivajo izkušnje sovrstnikov, radi imajo oglase ... Katere marketinške strategije pa delujejo pri njih?

Učinkovite strategije trženja milenijcem - iPROM - Novice iz sveta

Milenijci (generacija Y) so generacija, ki največ časa namenja družbenim medijem in pričakuje brezhibno interakcijo s podjetji na celotni nakupni poti in na različnih kanalih. Se pa od drugih generacij razlikujejo v nekaj pomembnih elementih.

Zanje je vse v samoodkrivanju, ne marajo prodajanja, najbolj nanje vplivajo izkušnje sovrstnikov, a tudi spletne ocene izdelkov, radi imajo oglase in jih, če so dobri, delijo naprej, delijo pa se tudi na več različnih podskupin.

Katere marketinške strategije pa, zdaj, ko vemo, kakšni so, delujejo pri njih?

Začnite z mobilnim kanalom, a ne pozabite na ostale (družbene) medije

Milenijci naj bi 45-krat na dan pogledali na svoje pametne telefone, kar pomeni, da so povezani precej bolj kot katerakoli druga skupina potrošnikov. Večino časa, ki ga preživijo pred zasloni, namenijo družbenim omrežjem. Znamke, ki so že tam, imajo prednost pred tistimi, ki še niso. Tisti pa, ki ste že tam, razmislite o različnih napravah ali zaslonih in ocenite tudi nespletne medijske možnosti.

Povečajte vključenost milenijcev v družbena omrežja z deljivo vsebino

60 odstotkov milenijcev je reklo, da so bolj zvesti tisti blagovni znamki, ki se z njimi povezuje na družbenih omrežjih, pravi Forbesova raziskava. Najbolj deljiva vsebina je informativna, navdihujoča ali zabavna (slike, video, zvok). Za to, da bo vsebina res deljiva, mora imeti še pravi jezik, ki naj bo avtentičen in ne vsiljen, vsebino pa je treba tudi prilagoditi platformi, kjer se bo vsebina prikazovala. In ne pozabite: na voljo imate manj kot deset sekund, da si pridobite njihovo pozornost.

Bodite prekomerno odzivni

Najbolj neverjetno dejstvo glede generacije Y je to, da nikoli niso poznali sveta brez interneta. Zato imajo visoka pričakovanja glede takojšnjih odgovorov. Milenijcev ne zanima, s kakšnimi izzivi se znamka srečuje pri tem, da lahko takoj odgovorijo na njihova vprašanja, želje, potrebe … Njim je pomembno samo, da se to zgodi in to takoj. In to velja za vse kanale: družbena omrežja, spletena mesta, e-mail … Če jim v tem ne boste ustregli, bodo šli pač h konkurenci. Poleg hitrosti pa bodite pozorni tudi na to, da boste pri komunikaciji z njimi pristni in odkriti.

Povejte dobro zgodbo

Milenijci morajo videti in občutiti osebnost blagovne znamke, ki mora biti konsistentna v času. Uporaba ambasadorjev, še posebej na družbenih omrežij, je lahko zelo učinkovita taktika za doseganje njihove vključenosti. Poleg tega mora znamka milenijcem dati dober občutek glede tega, kar kupujejo, saj mora nakup pozitivno vplivati na njihova ali na življenja ljudi okoli njih. Tudi znamke, ki vključujejo okoljevarstveno ali drugi noto odgovornosti, so bolj cenjenje pri njih. Komunicirajte torej tisto, kar delate dobro za svet, v katerem bo bolje živeti.

Ustvarjajte pozitivne izkušnje

Milenijci bolj kot generacije pred njimi cenijo to, da lahko ustvarjajo lastne izkušnje, celo bolj kot nakup izdelka, ki ga sploh ne potrebujejo. Omogočite jim, da bodo pogledali v vaše zakulisje, da vidijo ljudi, izdelke, podjetje … Biti pristen je zanje izrednega pomena, pri čemer se lahko dobro izkoristi vplivneže, ki jih milenijci cenijo. Vplivneži vas lahko povežejo z njimi. Ostale možnosti za ustvarjanje pozitivne izkušnje so še uporaba nove tehnologije (virtualna in obogatena resničnost), 360-stopinjski video, prenos v živo …

Povečujte zvestobo

Generacija Y ima precej višja pričakovanja kot generacije pred njo, še posebej to velja za komunikacijo. Milenijci vas nočejo klicati, niti nočejo, da jih kličete vi. Raje imajo tekstovno komunikacijo. Zvestobo se gradi predvsem prek poštenosti in pristnosti, lahko pa tudi prek gamifikacije (programi zvestobe in aplikacije), ki spodbuja deljenje, dajanje ocen in uporabo. Nagrada na koncu pa je doživljenjska zvestoba, ki lahko preseže zvestobo generacij pred njimi.

Deli

Arhiv