Deli

Twitterjev hashtag je 23. avgusta praznoval že 10 let. Iz skromne zamisli o označevanju pogovorov je prerasel v pravi fenomen v digitalnem svetu.

Twitterjev hashtag praznuje 10 let - iPROM - Novice iz sveta

#Hashtag10

V sredo, 23. avgusta, je Twitterjev hashtag praznoval 10. obletnico svojega obstoja. Za ta namen je Twitter uporabil poseben hashtag, in sicer #Hashtag10. Obletnica nas opominja na to, kako lahko zgolj en simbol spremeni način komunikacije. Prvotnemu namenu uporabe hashtaga je botrovala zamisel o povezovanju v skupine, ki se je na koncu spremenila v celo manijo. Hashtag pa se ne uporablja le na Twitterju in drugih družbenih omrežjih, temveč se je prijel prav na vseh različnih medijih in v svetu oglaševalcev. Hashtage so posvojili prav vsi, od javnih oseb, ki jih uporabljajo za širjenje svojih marketinških aktivnosti, do običajnih uporabnikov.

Rojstvo Twitterjevega hashtaga

Soustanovitelj Twitterja Biz Stone je v svojem blogu opisal prve zametke ideje o uporabi hashtaga za označevanje skupin in pogovorov. Prvi predlog je bil enostaven, uporaben in zabaven, prav kakor prvotna ideja Twitterja. Znak # je bil priročen, saj je na voljo na vseh telefonih in računalnikih.

Simbol Twitterja

Po skromnih začetkih se je uporaba hashtaga kmalu tako prijela, da je hashtag pravzaprav postal simbol Twitterja. Nekateri ga s Twitterjem povezujejo še bolj kot prvotni simbol – modro ptico. Sčasoma se je uporaba hashtaga tako razširila, da so ga začeli uporabljati tudi v oglaševalskih akcijah, tako v spletnih akcijah kot v akcijah v resničnem svetu. Twitterjev hashtag se je odlično prijel tudi na drugih družbenih omrežjih in najbolj uspešno so ga verjetno v svoj izdelek vključili prav pri Instagramu, kjer uporabniki fotografije iščejo po uporabljenih hashtagih.

V preteklem desetletju je uporaba hashtagov rasla eksponentno. Po Twitterjevih podatkih je v letu 2007 najbolj pogosto uporabljen hashtag dosegel število 9000, v letu 2017 pa je najbolj priljubljen hashtag uporabljen že kar 300-milijonkrat.

Twitterjev hashtag postal pomembno orodje oglaševalcev

Twitterjev hashtag je postal eno izmed pomembnih orodij, ki ga oglaševalci uporabljajo pri strategijah blagovnih znamk. Blagovnim znamkah prinaša veliko denarja, uvršča pa se tudi na sam vrh seznama priljubljenih tematik (Trending Topics). Omeniti je treba tudi, da je uporaba hashtagov oz. strategije s hashtagi rasla povsem organska in brez oglaševanja. Vsaj do leta 2015, ko so pri Twitterju uporabi hashtagov dodali nove možnosti.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv