Deli

Podjetja lahko na Twitterju po novem ustvarijo klepetalni bot, ki jim bo pomagal pri odgovarjanju na neposredna sporočila.

Twitter ponudil klepetalni bot - iPROM - Novice iz sveta

Twitter je prejšnji teden uradno predstavil novost v svojih neposrednih sporočilih – klepetalni bot z namenom izboljšanja komunikacijske izkušnje za podjetja in potrošnike. S testiranjem klepetalnega bota je Twitter pričel že novembra lani med izbranimi blagovnimi znamkami. V omejenem dometu so preverjali avtomatizacijo neposrednih pogovorov, uvedli personalizirana pozdravna sporočila in omogočili avtomatsko pošiljanje ter prejemanje neposrednih sporočil s predhodnim oblikovanjem hitrih odgovorov. Z letošnjim aprilom pa lahko klepetalni bot v Twitterjevih neposrednih sporočilih ustvari čisto vsak registriran programski razvijalec.

Kdo že ponuja klepetalni bot?

Ta korak bo še poglobil Twitterjevo rivalstvo s Facebookom, ki klepetalni bot ponuja že nekaj časa, prav tako kot tudi Kik, Slack in Skype.

»Še do nedavnega se je podpora uporabnikom na družbenih omrežjih odvijala javno na zidovih blagovnih znamk. Prihod klepetalnih botov pa je komunikacijo umaknil v sfero zasebnega, s čimer se podjetjem odpirajo številne dodatne priložnosti za pospeševanje prodaje. Za primerjavo: sveži Facebookovi podatki pričajo, da se kar petkrat več pogovorov med znamko in uporabnikom danes odvije preko klepeta. Tako je Twitterjeva poteza pričakovana in nujna, v kolikor želi v boju za uporabnike in podjetja ostati relevanten.« je Twitterjev klepetalni bot komentiral Sebastjan Pirih, specialist za digitalne koncepte.

Deli

Arhiv