Deli

Televizija je bila desetletja kraljica med oglaševalskimi mediji, a že prihodnje leto se pričakuje, da bo digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje.

TV izgublja gledalce in oglase - iPROM - Novice iz sveta

Televizija je bila tako v Ameriki kot drugod najbolj priljubljen medij za zabavo in kot posledica so bili tudi TV-oglasi najbolj priljubljeno orodje oglaševalcev za prodajo svojih izdelkov in storitev. A to se sedaj spreminja.

Vložki, ki ga podjetja namenjajo video oglasom, družbenim omrežjem in spletnim medijem, bodo prihodnje leto prvič v zgodovini presegli vložke v TV-oglase, potrjuje novo poročilo podjetja ZenithOptimedia.

Lani je internetno oglaševanje predstavljalo 30 odstotkov vseh vložkov v oglaševanje, TV je predstavljala okoli 37 odstotkov. V letu 2017 pa pri Zenithu ocenjujejo, da bodo spletne in mobilne naprave prevzele vodilni, 36-odstotni delež, televizija pa bo padla na drugo mesto s 35 odstotki.

Vse manj časa za TV

Mladi sicer še vedno preživijo kar precej časa pred TV-jem, a iščejo nove poti za zapravljanje svojega časa. V povprečju Američani, stari med 18 in 24 let, vsak teden pred TV-jem preživijo dobrih 16 ur, kar je več kot dve uri na dan. Kar je veliko, a še vedno manj, kot to velja za starejšo generacijo (35 do 49 let), ki TV-ju v povprečju namenjajo štiri ure in pol na dan, kar pomeni 32 ur na teden, pravijo Nielsenovi podatki.

In tu prihaja do razlike. V povprečju mladi preživljajo pol manj časa pred TV-jem, kot tisti, ki so samo nekaj let starejši od njih. Samo dve leti nazaj so mladi gledali več TV-ja kot danes. Vse več časa tako danes namenjajo pametnim telefonom, kar je voda na mlin spletnim podjetjem, ki si močno prizadevajo, da bi zlomili dominanten položaj TV-ja v oglaševanju.

Deli

Arhiv