Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast?

Tomaž Tomšič

Leta 2020 smo zabeležili pospešeno rast spletne trgovine. Po ocenah strokovnjakov je več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta v preteklem letu raziskovalo ali nakupovalo prek spleta. E-trgovina je, gledano na svetovni ravni, zrasla za od 20 do 30 odstotkov. V Sloveniji so spletni trgovci zabeležili rekordne rasti spletne prodaje. Po podatkih Valiconove raziskave (#Novanormalnost, 2020) je spletno nakupovanje konec leta 2020 tudi v Sloveniji doseglo 30 odstotkov populacije. To, kar smo digitalci včasih sanjali, je v letu 2020 postalo resničnost – nova normalnost.

Preberi več
Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja

Andrej Ivanec

Oglaševanje v digitalnih medijih ni namenjeno le povečanju prodaje, temveč lahko stroškovno učinkovito izboljša prepoznavnost blagovne znamke, saj nam v teh nepredvidljivih časih pomaga doseči točno določeno ciljno občinstvo, ki je za naša oglasna sporočila odprto. V času COVID-19 je namreč javnost močno razdeljena, prilagajanje sporočil in natančno doseganje ciljnih skupin pa danes odločilno.

Preberi več
Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021?

Slaven Petrovič

Po turbulentnem letu, v katerem smo že v najzgodnejših mesecih pandemije pozabili skoraj vse napovedi za oglaševalsko industrijo, se znova usmerjamo v leto 2021 in v prihodnost. Kljub začetni previdnosti pri naložbah v oglaševanje v prvi polovici lanskega leta so digitalni kanali uspešno ohranili svoj delež in ga celo povečali, nekateri kanali, kot je digitalno zunanje oglaševanje, pa napovedujejo svoj povratek v letošnjem letu. Spremembe v vedenju potrošnikov so povzročile nekaj zanimivih trendov, predvsem se je izostrilo razumevanje vloge učinkovitosti oglaševanja in taktik, ki so pri tem bolj uspešne.

Preberi več
Leon Brenčič za DMS: Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu

Leon Brenčič

iPROM in Valicon sta oktobra na webinarju v sklopu dogodkov iPROM Akademije predstavila podrobneše rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Društvo za marketing Slovenije se je še dodatno poglobilo v izsledke raziskave in z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, ter Matjažem Robinšakom, partnerjem v Valiconu, raziskalo, kako naj se marketing odzove na nastale razmere in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.

Preberi več
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo  v novi normalnosti v leti 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?

Uroš Končar

Blagovne znamke se soočajo s prilagajanjem poslovnih praks, ponudbe in načina dela, da bodo lahko uspešno zadostile potrebam potrošnika v novi resničnosti. Kljub temu, da pandemija še zdaleč ni končana, svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za prihajajoče leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam

Leon Brenčič

Marketing magazin se je konec oktobra udeležil webinarja v sklopu dogodkov iPROM Akademije, kjer sta Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu in Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon spregovorila o tem, kako se je spremenila nakupna pot po prvem epidemiološkem valu in kaj je pomembno danes z vidika načrtovanja tržnokomunikacijskih aktivnosti.

Preberi več
Zakaj je v času omejevanja družbenih stikov e-poštni marketing spet vroč? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Zakaj je v času omejevanja družbenih stikov e-poštni marketing spet vroč?

Miha Rejc

Znova smo v obdobju, ki je v naša življenja vnesel omejitve in pravila, ki se jih moramo zaradi zaščite zdravja in življenj tudi držati. COVID-19 je zaradi svoje nepredvidljivosti komunikacijo še bolj preselil na splet in pospešil uporabo digitalnih kanalov. Če smo v zadnjih dveh letih govorili o obuditvi e-poštnega marketinga kot pomembnega kanala, ki dosega dobre odzive, je letos ključni trenutek za dober razmislek o strategiji na tem področju. Navsezadnje je to kanal, ki se odlično in zelo učinkovito povezuje z ostalimi digitalnimi kanali in lahko prepleta komunikacijo z vašimi kupci v zgodbo, če je ta premišljena in skrbno načrtovana.

Preberi več
TCF 2.0 za založnike – 7 razlogov zakaj je uporaba priporočljiva - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

TCF 2.0 za založnike – 7 razlogov, zakaj je uporaba priporočljiva

Simon Struna

Od uvedbe Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) se založniki soočajo z velikim izzivom, kako se prilagoditi novim podatkovnim protokolom. Da bi ta izziv olajšali, je mednarodno združenje Interactive Advertising Bureau (IAB) zasnovalo enotno ogrodje za transparentnost in soglasja (Transparency and Consent Framework – TCF), ki bi založnikom in ponudnikom oglasov omogočalo nadaljnjo uporabo digitalnega oglaševanja, pri čemer bo potrošnikom zagotovljen boljši nadzor in večja zasebnost podatkov.

Preberi več
Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta - iPROM Novice

Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od spleta

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.

Preberi več
S pravo digitalno vsebino in ustrezno komunikacijsko podporo lahko danes kupce nagovorite učinkoviteje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

S pravo digitalno vsebino in ustrezno komunikacijsko podporo lahko danes kupce nagovorite učinkoviteje

Uroš Končar

Digitalni kanali iz leta v leto pridobivajo na pomembnosti, letos pa so zagotovo ključni za uspeh prav zaradi svoje učinkovitosti.

Preberi več

Avtorji