Deli

V preteklih letih je mnogo blagovnih znamk, ki so sicer slovele po tradicionalnih marketinških akcijah, našlo novo življenje na spletu. Zelo uspešno so svoje tako znane zgodbe, slogane in maskote prenesli na digitalne kanale in orodja, kot so Twitter, Facebook in interaktivne igre. S tem se predstavljajo novim generacijam in pogosto ciljajo popolnoma druge segmente potrošnikov, kot je bilo prvotno zamišljeno.

Med drugim je to uspelo Coca Coli z njenimi polarnimi medvedi, Wendy’s z njenim morda najslavnejšim sloganom »Where’s the beef?«, P&G-ju s svojo maskoto Mr. Clean in tudi oglaševalski akciji, za katero ste gotovo vsi že slišali, »Got milk?«.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv