Deli

Da je tehnologija veriženja blokov v porastu, kaže korak IAB Tech Laba, ki je ustanovil delovno skupino za omenjeno tehnologijo za področje oglaševanja.

Tehnologija veriženja blokov v porastu - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov (ang. Blockchain), ki vzpostavlja nova delovna mesta prihodnosti, je zdaj bližje sprejemu tudi v oglaševalski skupnosti. IAB Tech Lab je namreč ustanovil delovno skupino za to tehnologijo. »To je prvi večji organ, ki postavlja standarde za tehnologijo veriženja blogov v medijskem svetu,« je prepričan Richard Bush, IAB-jev sopredsednik in direktor za tehnološki razvoj na borzi NYIAX za medijske pogodbe, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov.

Tehnologija veriženja blokov, prvotno znana kot tehnologija, ki podpira bitcoine, se zdaj razširja v različne smeri, pri čemer izkorišča svoje prednosti, kot so visoka varnost, visoka transparentnost in porazdeljena spletna glavna knjiga transakcij.

Zakaj tehnologija veriženja blokov v oglaševanju?

Richard Bush in IAB-jev sopredsednik Michael Palmer, globalni direktor za izdelke v podjetju [m]Platform, sta v svojem blog zapisu skušala odgovoriti na vprašanje, zakaj je pomembna tehnologija veriženja blokov v oglaševanju.

Navedla sta, da tehnologija veriženja blokov anonimnim in polanonimnim strankam omogoča dokončanje različnih vrst transakcij po nizki ceni, je odporna na spreminjanje ali brisanje podatkov, ko so enkrat shranjeni, ter je distribucijske narave, pri čemer ima vsak udeleženec popolno in takoj posodobljeno kopijo celotnega verižnega bloka.

»Številne pobude za sprejem tehnologije veriženja blokov, ki so že v teku in katerih cilj je naslavljanje različnih izzivov, prisotnih v industriji digitalnega oglaševanja, so pomembne za vzpostavitev okvira za vodenje razvoja skupnega nabora standardov in protokolov,« sta še zapisala Bush in Palmer.

Kot navajata avtorja objave, so med zagovorniki tehnologije veriženja blokov že decentralizirana oglasna borza Adex, Aminova oglasna plačilna tehnologija, osredotočena v preglednost, Faktorjeva platforma za upravljanje identitete, Rebel AI-jeva platforma za oglaševalsko/založniško identiteto in porabo blagovne znamke ter Basic Attention Token za nakup oglasov in storitev, temelječih na pozornosti.

Številne možnosti uporabe tehnologije veriženja blokov

Prva naloga delovne skupine bo vzpostavitev tehničnih definicij, prednostnih nalog in primerov najboljše prakse. Ključna področja njenega delovanja so možnosti uporabe tehnologije veriženja blokov pri preprečevanju goljufij, merjenju, usklajevanju neskladnosti pri obračunavanju, finančnih transakcijah in potrjevanju oglasnih virov.

Ena ključnih pomanjkljivosti za oglaševanje je, da tehnologija veriženja blokov še ne deluje pri izjemno visokih hitrostih za licitacije v realnem času (RTB). Po drugi strani pa za omenjeno tehnologijo ni potrebe, da deluje s hitrostmi RTB, da bi reševala druge probleme, povezane z oglasno tehnologijo, kot je preglednost.

»Glede na aktualno dogajanje v panogi in na področju tehnologij veriženja blokov, bi izpostavil izjavo ustanovitelja kriptovalute Ethereum Vitalika Buterina, ki je dejal, da je tehnologija veriženja blokov zelo skalabilna. Predvideva, da bo v dveh do petih let preobrazila vse panoge in dosegla stopnjo zrelosti. Oglaševalska industrija se bo glede na število aktualnih projektov, vezanih na tehnologijo veriženja blokov (ICO), v zadnjem letu verjetno temu valu priključila med prvimi,« dodaja Tomaž Tomšič, strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv