Deli

Četudi smo komaj dobro zaključili s kampanjami ob začetku novega šolskega leta in v zraku še vedno čutimo poletje, se za mnoge v naši industriji v ozadju že odvijajo priprave za zadnji vrhunec v letu – božično-novoletne praznike. Ti bodo v ultimativni decembrski etapi preizkusili vse znanje in sposobnosti oglaševalcev v boju za izstopajoče aktivacije in pozornost uporabnikov.

Stratesko-v-novo-leto-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic-01

Na nedavni SOZ-ovi Akademiji me podatek gostujočega guruja in priznanega stratega Gurdeepa Purija zato ni presenetil – nekatera britanska podjetja bodo s prazničnimi komunikacijskimi kampanjami na Otoku pričela čez slabih deset dni. Hkrati se pričenja tudi snovanje celoletnih strategij za leto 2017, saj se tudi po praznični evforiji komuniciranje s potrošniki nadaljuje.

Če se vaš pomislek glasi: Ali praznični nagovori sodijo v oktober in ali si publika božične oglase res želi gledati v kratkih rokavih, je odgovor najverjetneje ne. A to ne pomeni, da ravno zdajšnji trenutek ni pravi za uspešno uverturo v praznike in temeljit razmislek o letu, ki je pred nami.

Zakaj? Ker vas bo kampanja, s katero boste pričeli danes, do decembra v mislih in priklicu vaših ciljnih uporabnikov umestila na prvo mesto. Tega se tiste blagovne znamke, ki razumejo nakupne navade sodobnega potrošnika, dobro zavedajo in so letošnje praznike že »spravile pod streho«. S premišljeno razporeditvijo proračunov in dolgoročnimi koncepti so to storile že ob začetku leta in za zadnje četrtletje namenile dovolj, da so lahko od tega trenutka dalje pa vse do konca decembra na različne načine, a vedno optimalno prisotne na vseh digitalnih kanalih, kjer se nahajajo njihovi ciljni uporabniki.

Prazniki so že pred vrati in ni ga oglaševalca, ki v to bitko (prej ali slej) ne bi vstopil. To seveda tudi nekaj stane. A zakaj ne bi za svoj denar dobili kar največ? Tudi zamudniki imate v tem trenutku na voljo še nekaj časa, da se prazničnega nastopa lotite premišljeno in s preudarnimi potezami ulovite tekmece. Pomembno pa je, da se v tekmo vključite čim prej, da lahko do decembra s pravim tonom komunikacije, izborom medijev in ustrezno tehnološko podporo svojo prisotnost gradite preudarno in se dokončno usidrate v srca in zavest vaših potrošnikov.

Hkrati pa imejte v mislih tudi večjo sliko. Želite v letu 2017 doseči zastavljene cilje? Ste kljub dobro premišljeni strategiji letos zamudili pomembno obdobje in niste izvedli vsega, kar ste si zadali? Bi se temu radi izognili? Vstopite v leto 2017 pripravljeni. Razmišljajte že danes. Z ekipo izvedite »brainstorming«, v debato vključite tudi digitalno agencijo in leto pričnite s svežimi idejami.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

O avtorju

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, je odgovoren za vodenje ekipe medijskega oddelka in strateško svetovanje naročnikom pri uvajanju digitala v marketinške strategije. Sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev spletnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal leta 2007, iPROM-u pa se je v začetku leta 2009 pridružil kot vodja projektov, zadolžen za svetovanje pri spletnem komuniciranju večjim klientom in projektno vodenje spletnih kampanj, kjer je skrbel za naročnike iz panog avtomobilizma, bančništva, FMCG in zabavne elektronike.

Vsi prispevki avtorja