Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko - iPROM - Mnjenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko!

Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je kot osvajalni nagovor v baru, ko želite nagovoriti zanimivo osebo in z njo stopiti v stik. Od tega, kako boste odprli pogovor, bo odvisno, kako se bo vajin odnos razvijal naprej – mogoče boste našli ljubezen svojega življenja, mogoče pa vas bo tisti ali tista zelo hitro odslovil/a. Podobno velja tudi pri e-poštnem marketingu: zadeva sporočila vam odpira (ali zapira!) vrata do potencialne stranke!

Preberi več
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Leon Brenčič

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več
Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Lucie Pokorna

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?

Andrej Ivanec

Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Leon Brenčič

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več
Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja

Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja!

Anže Hribar

Kljub občutni porasti mobilnega oglaševanja je med oglaševalci še vedno moč zaslediti zadržek do naložb v ta segment. Kaj pa so – poleg samih številk – ostale prednosti mobilnega oglaševanja?

Preberi več
Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija?

Igor Mali

Digitalni kanal raste in si kot enakovreden, če ne celo ultimativni medij, utira pot v celostne trženjske strategije. Na tej poti se slovenska podjetja srečujejo z nekaj ovirami, ki jim onemogočajo hitrejši razvoj v smeri globalnih trendov.

Preberi več
Podatki-so-kolesje-odlocitev-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Premrn

Podatki so kolesje odločitev

Andrej Premrn

»Data feeds action«: misel, ki se mi je z letošnjega Web Summita najbolj vtisnila v spomin. Z njo se zelo strinjam in jo vse bolj vpeljujem v vsakdanje delovne procese. Kot programer sem del ekipe, ki skrbi za razvoj internih analitičnih orodij in nadgradnjo našega strežniškega sistema, zato lahko še z večjo gotovostjo potrdim, da prihodnost digitalnega oglaševanja, razvoj in naložbe vse bolj usmerjajo podatki. Oziroma obvladovanje le-teh.

Preberi več
Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta.

Andrej Beširevič

Vsi strokovnjaki na področju digitalnega marketinga se strinjamo v eni točki: uporabniki so vse bolj pozorni na zunanjo podobo in delovanje vašega spletnega mesta. Še tako majhna sprememba lahko odločilno vpliva na to, ali boste svojega uporabnika na strani uspeli zadržati dovolj časa, da ga prepričate v želeno dejanje.

Preberi več

Avtorji