Promocija mobilnih aplikacij: Kako svoji mobilni aplikaciji zagotoviti uspeh-iPROM-Mnenja strokovnjakov

Promocija mobilnih aplikacij: Kako zagotoviti uspeh svoji mobilni aplikaciji?

Miha Rejc

Mobilne aplikacije v svetu digitalnega marketinga niso novost. S porastom uporabe pametnih telefonov in neposrednega dostopa do uporabnikov postajajo tudi odlično marketinško orodje za grajenje tako globljih odnosov s ciljnim občinstvom kot baze lastnih podatkov o potrošnikih.

Preberi več
Moč iskalnega marketinga-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Anže Hribar

Moč iskalnega marketinga

Anže Hribar

Ostati relevanten in viden na trgu, prenasičenem z informacijami, je eden primarnih ciljev vsake blagovne znamke, pri čemur brez uporabe iskalnega marketinga zagotovo ne gre. Iskalni marketing namreč poskrbi, da blagovna znamka zasede pozicijo tam, kjer se spletno iskanje preobrazi v nakupno pot.

Preberi več
Zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Za boljši e-poštni marketing: zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije

Lucie Pokorna

E-poštni marketing se sooča z različnimi izzivi, eden izmed njih je tudi nizka stopnja odprtih e-poštnih sporočil. Predstavljamo nekaj zlatih pravil e-poštnega marketinga s področja vsebine in distribucije, ki bodo zagotovila učinkovitejše e-poštne kampanje.

Preberi več
S celostnim povezovanjem vseh kanalov do učinkovitega digitalnega nastopa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Recept za učinkovit digitalni nastop

Miloš Suša

S programatičnim medijskim zakupom na digitalnih medijih se koncept distribucije »pravega oglasa pravemu uporabniku ob pravem času« uporablja vse pogosteje, pri čemer pozabljamo na to, da funkcija oglaševanja ni le spodbujanje nakupa, ampak tudi ozaveščanje o blagovni znamki.

Preberi več
Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Personalizacija (2. del): Zakaj prilagajanje oglasnih vsebin deluje?

Leon Brenčič

Vse več podjetij se poslužuje personalizacije oglasnih sporočil, ki morajo biti pisana na kožo potrošnikom, ti pa s svojim vedenjem narekujejo vedno večjo potrebo po natančno usmerjeni oglasni vsebini.

Preberi več
Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko - iPROM - Mnjenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko!

Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je kot osvajalni nagovor v baru, ko želite nagovoriti zanimivo osebo in z njo stopiti v stik. Od tega, kako boste odprli pogovor, bo odvisno, kako se bo vajin odnos razvijal naprej – mogoče boste našli ljubezen svojega življenja, mogoče pa vas bo tisti ali tista zelo hitro odslovil/a. Podobno velja tudi pri e-poštnem marketingu: zadeva sporočila vam odpira (ali zapira!) vrata do potencialne stranke!

Preberi več
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Leon Brenčič

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več
Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Lucie Pokorna

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?

Andrej Ivanec

Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.

Preberi več

Avtorji