Deli

Si tržniki sploh želijo meriti svoj marketing? Rekel bi, da ne. Reklamarji, kot nam pogovorno pravijo za šanki večine slovenskih gostiln, se zanašamo na všečnost.

Si tržniki sploh želijo meriti svoj marketing?

Rekel bi, da ne. Reklamarji, kot nam pogovorno pravijo za šanki večine slovenskih gostiln, se zanašamo na všečnost (kul oglas, lajki na fb), na splošno uspešnost podjetja (ko podjetja rastejo, so takrat vsi tržnik dobri?), v najboljšem primeru pa merimo kaj takega, kar nima prave zveze z učinkovitostjo marketinga (število udeležencev v nagradni igri, cena GRP pri zakupu TV, izračunan doseg kampanje, komentarji na spletni strani, itd.).

Pa vendar. Tu sem, da povem kako naprej. Moja sreča je, da sem študiral fiziko, ki je neusmiljena pri razlagi vsega, kar se razložiti da. Pozor! Fizika ne razlaga stvari, ki jih ne zna razložiti. Enako je s številkami v marketingu. Ne meriti vsega! Ne meriti kar vsevprek! A vendar, merite!

Pa merite? Ne rabite odgovoriti, vam kar jaz povem. Merite! Morda ne vi, nekdo v vašem podjetju pa zagotovo. Ker mora. Ker tako pravi zakon. Da, zakon. Konkretno, pojdite v računovodstvo in naj vam vodja oddelka pokaže konto 1200. Na tem kontu se beležijo izhodne fakture vašega podjetja. To je konto, ki ste ga tržniki izmed vseh najprej dolžni polniti. Če ga ne, se na 7600 (konto za prihodke) ne bo nateklo dovolj, potem pa tudi ne boste mogli dobiti ničesar iz konta 4100 (plače), da o stanju na kontu 1100 (gotovina) sploh ne govorimo.

Ključne številke v delovanju marketinga, to je pri polnjenju konta 1200 so le 4:
1. potencialni kupci
2. kupci
3. košarica
4. zvestoba

Enostavno, kajne?

He, he, se vidimo naslednji teden, pa bomo videli :)

Gregor Cuzak, Trokot

Deli

Arhiv