Deli

Kljub slabi ekonomski klimi v ZDA naj bi vložek v spletno oglaševanje še vedno predstavljal dvoštevilčno rast vse do leta 2013, s svojo raziskavo ugotavljajo pri Jupiter Research. Letos naj bi tako ta vložek zrasel za okoli 20 odstotkov (iz 19,9 milijonov ameriških dolarjev lani na 23,8 milijonov). Do leta 2013 pa naj bi se vse skupaj ustavilo pri 4,3 milijardah ameriških dolarjev.

Pri Jupiter Research ugotavljajo še, da naj bi prav tako zraslo svetovno vlaganje v spletno oglaševanje, čeprav je tu še ogromno prostora za še večjo rast. Lani, na primer, je svetovni vložek znašal 8,4 odstotka celotnega oglaševalskega kolača, letos naj bi predstavljal 9,6, leta 2009 10,7, leta 2013 pa že 41,3 odstotke.

Od različnih načinov spletnega oglaševanja pa naj bi najbolj zraslo ravno video oglaševanje, ki bo zraslo kar za 400 odstotkov do leta 2013 in se bo ustavilo pri 5,1 milijarde ameriških dolarjev.

Deli

Arhiv