Deli

Spletno_oglaševanje_je_več-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Anja-Molan

Pred časom je v Slovenijo prispel YouTube. Video vsebine na drugem največjem iskalniku na svetu nas sicer zabavajo in navdušujejo že od leta 2007. Zdaj pa so z domeno youtube.si pridobili predvsem oglaševalci, ki lahko od 18. marca 2014 dalje v svoje oglaševalske akcije vključujemo t. i. formate True View.

V iPROM-u smo predstavili nov oglasni format iPROM AdBreak. Format, ki zagotavlja nadpovprečno opaznost in edinstveno pozicioniranje, hkrati pa omogoča zanimivo uporabniško izkušnjo.

Ne dolgo nazaj je Facebook ponudil novo obliko oglasov Mobile Newsfeed, v testiranju pa so tudi Facebookovi video formati.

Oglaševalski formati na spletu ne poznajo omejitev in so v primerjavi z drugimi oglaševalskimi kanali veliko bolj prilagodljivi, dinamični in v nenehnem razvoju.

Spletno oglaševanje že več let ni več le zakup klasičnih pasic 300×250. V iPROM-u vedno znova dokazujemo, da je možnosti in kombinacij oglaševanja na internetu nešteto. Nadgradnja obstoječih, standardnih oglaševalskih formatov, razvoj in inoviranje povsem novih formatov ter kombinacija le-teh nam omogoča, da naročnikom nudimo širok nabor izbire pri snovanju njihovih digitalnih oglaševalskih akcij.

Vendar pa brez strategije ne gre. Ne glede na to, kaj vse lahko ponudimo svojim naročnikom, je v prvi vrsti še vedno pomembno, kako bo spletno oglaševanje sovpadalo s celostno strategijo. Izbor pravih formatov in njihova umestitev v digitalni nastop je strateško delo, ki ne sme biti prepuščeno naključjem ali trendom.

Verjamem, da bo za določitev dobre prakse oglaševanja na YouTubu v Sloveniji preteklo še kar nekaj vode. V izogib neučinkovitemu zapravljanju oglaševalskega proračuna bomo spletne agencije v prihodnjih mesecih v razumevanje novih formatov vlagale dodaten čas, strokovno izobraževanje in prenos praks iz drugih video akcij. Cilj našega dela je poleg zadovoljstva naročnikov tudi pozitivna izkušnja za uporabnike Youtuba.

Izbor formatov je tako kot nabor kanalov, medijev, določanje ciljnih skupin in načinov ciljanja ter optimizacije strateški proces, ki zahteva na eni strani vpogled v celostno strategijo in dobro razumevanje ciljev, na drugi strani pa strokovno znanje ter izkušnje z digitalnim marketingom.

Prav zato v iPROM-u stremimo k temu, da naročnikom nudimo strateško podporo, svetovanje v vseh korakih digitalnega oglaševanja – pri načrtovanju, izvedbi, optimizaciji in vrednotenju.

Deli

O avtorju

Anja Molan, strokovnjakinja na področju spletne analitike, zaposlena kot Marketing Operations & Demand Generation Manager v podjetju NiceLabel.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv